مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس از طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب در برخی از شهرستان‌های فارس خبر داد و اعلام کرد که تاکنون این سیلاب‌ها خسارتی نداشته است.
کد خبر: ۱۵۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 02 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حسن فیاض پور گفت: با توجه به بارشهای اخیر در سطح استان فارس که بی سابقه بوده شاهد جاری شدن سیلاب در برخی از شهرستانها هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت برخی از رودخانه های فارس طغیان کرده، اظهار داشت: بارندگی در شهرستان سپیدان ۱۱۴ میلیمتر، نورآباد ۷۳.۵ میلیمتر، درودزن ۶۸.۹ میلیمتر، شهرک گلستان ۷۶.۵ و اقلید ۶۴.۶ میلیمتر بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به اینکه بارندگی چند روز اخیر در سپیدان معادل بارندگی سال گذشته این شهرستان بوده، بیان کرد: در این مدت به دلیل بارشها در شهرستانهای مذکور سیلاب جاری شده و رودخانه ها طغیان شده است.

وی تاکید کرد: البته جاری شدن سیلاب در این شهرستانها تاکنون خسارتی نداشته است.

فیاض پور با اشاره به اینکه بارندگی در جنوب و جنوب شرق استان کم بوده، گفت: از امشب بارندگی در این مناطق از جمله لار، نی ریز، خنج، لامرد، گراش و فسا آغاز می شود و طی چند ساعت آینده شاهد بارشهای مناسب در این شهرستانها خواهیم بود.

وی پیرامون طغیان رودخانه خشک شیراز نیز گفت: طی چند ساعت گذشته این رودخانه طغیان کرده بود از این رو به منظور جلوگیری از وقوع حادثه برای ساعاتی کنارگذرهای اطراف این رودخانه مسدود شد و هم اکنون نیز بازگشایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار