برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با آغاز دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 28 December 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا برادران روز دوشنبه در جلسه کمیته ورزشی و فرهنگی دهه فجر استان اردبیل گفت: ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی دهه فجر در استان تشکیل شده و این ستاد با همکاری روسای هیات های ورزشی آماده برگزاری باشکوه تر این برنامه های فرهنگی و ورزشی است.
وی افزود: همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ورزشکاران استان برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری در راهپیمایی حضور می یابند و هیات های ورزشی نیز باید با برنامه ریزی مناسب در این راهپیمایی شرکت کنند تا حضور جامعه ورزشکاران استان در این راهپیمایی نمود بیشتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: از مهمترین برنامه های این دهه همایش دوچرخه سواران و موتورسواران است که همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی از جلوی ورزشگاه تختی اردبیل به سمت اداره کل ورزش و جوانان در میدان ورزش انجام خواهد گرفت.
برادران گفت: برگزاری جشنواره ورزش کارمندان و کارکنان دولت (فوتسال، دارت، تنیس و طناب کشی) از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد که به همت اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری با شور و شوق ورزش همگانی اضافه کرد: همایش پیاده روی با محوریت خانواده، جشنواره ورزش های همگانی در قالب بازی های کودکان، برگزاری ورزش صبحگاهی برای آقایان و بانوان و برگزاری فوتسال محلات از جمله این برنامه هاست.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار