زمینه حضورحداکثری مردم فراهم شود

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص منطقه، حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید زمینه های لازم برای تجلی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۴۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 20 December 2015

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص منطقه، حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید زمینه های لازم برای تجلی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی ؛ در آیین رونمایی از تمبر یادبود شهید جابر شیرزادی در شهرستان ملایر اظهار کرد: دشمنان امروز با جنایت ها و ترفندهای مختلف در منطقه به دنبال کشاندن این ناامنی ها به داخل کشور هستند که حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر حمایت آنان از انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.

وی افزود: با توجه به فضای بسیار خوبی که پس از انتخابات سال 92 در کشور رقم خورد، منجر به حل عزتمندانه مذاکرات هسته ای و پیروزی غرور آفرین تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقابل قدرت های جهانی شد و امروز کشور ما در یک روند پیشرفت جهانی قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به منتفی شدن پرونده pmd ایران در شورای حکام بیان کرد: با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت دکتر روحانی، برجام به نتیجه رسید و بزودی نیز تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر در عین حال رونق تولید و اشتغال را مهمترین عامل در رفع مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: در حال حاضر معیشت و اشتغال از عمده ترین مسائل و مشکلات مردم است که می توان با ایجاد و رونق اشتغال و امنیت سرمایه گذاری در جهت رفع این مشکلات حرکت کرد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر در دوره های گذشته انتخابات موفقی را پشت سر گذاشته، در انتخابات پیش رو که دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود، زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری و پرشور مردم در این شهرستان مهیا است.

وی همچنین امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شهدا از جمله شهید شیرزادی جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در خصوص شهدا و بیان اوصاف آنها کار ساده ای نیست، اظهار داشت: اخلاص و روحیه شهادت طلبی که شهدا داشتند، موجب نزدیکی آنها به خدا شد و همین امر موجب رسیدن آنها به جایگاه والای شهادت شد.

رضایی اخلاص را از ویژگی های بارز امام راحل(ره) و شهدا دانست و بیان کرد: امروز پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس و تقدیم 218 هزار شهید والامقام، دشمنان همچنان از اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند و همین امر آنان را به پای میز مذاکره با ما کشاند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز گفت: ملایر جزء معدود شهرستان های استان همدان است که 18 شهید گمنام را در خاک خود به یادگار نگه داشته است.

منصور ابراهیمی افزود: این شهرستان دارای یک هزارو 158 مزار شهید است که تمامی مزارهای شهدا ساماندهی شده و تنها 16 مزار باقی مانده که تا سال آینده ساماندهی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهید شیرزادی سال 1365 در منطقه عملیاتی پیرانشهر به شهادت رسید که با توجه به وضعیت منطقه پیکر پاک این شهید در منطقه به جا ماند و پس از 29 سال با تلاش تفحص کمیته جستجوی مفقودین آذرماه امسال به زادگاهش روستای کهکدان بازگشت.

شامگاه شنبه با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور، جمعی از مسئوولان این شهرستان و خانواده شهید جابر شیرزادی از تمبر یادبود این شهید والامقام در ملایر رونمایی شد.

همچنین در این آیین از همسر، تنها فرزند دختر و مادر شهید جابر شیرزادی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام، دو هزارو 70 جانباز و 120 آزاده را تقدیم انقلاب کرده و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار