شرکت هنرمندان یزدی در دوازدهمین دوسالانه نگاره های چوبی

هنرمندان و صنعتگران استان یزد در دوازدهمین دو سالانه ملی نگاره های چوبی که در بهمن ماه سالجاری در ارومیه برگزار می شود، شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۴۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 20 December 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون صنايع دستي یزد گفت: اداره کل ميراث فرهنگي استان آذربايجان غربي به منظور برگزاري هر چه پربارتر دوسالانه ملي نگاره هاي چوبي، از تمامي هنرمندان و صنعتگران استان يزد جهت شرکت در اين دوسالانه دعوت کرده است.

محمدرضا دهقان مهرجردي افزود: در اين راستا هنرمندان و صنعتگران فعال و شاخص هنرهاي چوب استان مي توانند جهت شرکت در اين دوسالانه تصاوير آثار خود را با ذکر نام، نوع تکنيک، نام اثر، ابعاد، سال اجرا و ... طبق فرم مخصوص پس از ورود به سايت مربوطه ارسال يا به اين معاونت تحويل نمايند.

وي عنوان کرد: تاريخ ساخت آثار بايد بعد از فروردين 1390بوده و در ساير مسابقات و نمايشگاه‌هاي نگاره‌هاي چوبي شرکت داده نشده باشد، آثار ارائه شده بايد از لحاظ محتوا و قالب ، ضمن دارا بودن هويت ايراني ، اسلامي و حفظ اصول زيبايي شناسي واجد خلاقيت و مبتني بر اصول طراحي شده باشد، آثار ارسالي دوسالانه نبايد از طرح و آثار هنرمندان ديگر کپي برداري شده باشد، حداکثر تعداد آثار ارائه شده از هر هنرمند 3اثر خواهد بود و همچنين در صورتي که آثار با مشارکت بيش از يک هنرمند انجام شده باشد مشخصات و نام ساير هنرمندان ذکر شود.

اين مقام مسئول تصريح کرد: مهلت ارسال تصاوير آثار تا اول بهمن ماه مي باشد و نتايچ دواري هفتم تا هشتم بهمن ماه به هنرمندان اعلام مي گردد. همچنين اين نمايشگاه در روز بيست و پنجم بهمن ماه افتتاح مي شود.

گفتني است: شرکت کنندگان مي‌توانند تصاوير آثار خود را حد اکثر تا اول بهمن ماه با ورود به سايتwww.urmiachto.ir  و از طريق آگهي شرکت در دو سالانه ملي نگاره هاي چوبي ارسال نمايند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار