رحمانی‌فضلی در برنامه متن و حاشیه:

فرمانداران‌یا استانداران درصورت لزوم تغییرمی‌کنند

وزیر کشور تاکید کرد در آستانه برگزاری 2 انتخابات خبرگان و مجلس لازم باشد فرماندار یا استانداران را تغییر خواهند داد.
کد خبر: ۱۴۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 20 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با حضور در برنامه متن و حاشیه که از شبکه سوم سیما پخش می‌شد درباره اظهارات رییس ستاد انتخابات کشور مبنی بر اینکه فرمانداران کاری کنند تا نخبگان نیز وارد عرصه انتخابات شوند، توضیح داد: فرمانداران تنها می‌توانند شرایط را برای ثبت‌نام تسهیل کنند. رسانه‌ها باید شرایط را برای حضور افراد نخبه و شایسته فراهم کنند تا افرادی که تجربه بیشتری داشته و متعهد به اسلام و انقلاب هستند در این عرصه حضور یابند.

وی گفت: فرمانداران ما به هیچ عنوان نقش تبلیغاتی نداشته و نمی‌توانند از کسی برای شرکت در انتخابات دعوت کنند. ما تنها شرایط را فراهم می‌کنیم.

وزیر کشور درباره احتمال تغییر استاندار یا فرماندار تا زمان برگزاری انتخابات پیش‌رو خاطر نشان کرد: اگر لازم باشد فرمانداران و یا استانداران تغییر خواهند کرد، بنده نگران حساسیت‌ها در این زمینه نیستم چراکه مهم این است که آنچه حق است انجام شود و اگر به این یقین برسیم که لازم است برخی فرمانداران تغییر کنند و آنها نمی‌توانند تا آستانه انتخابات به خوبی وظایف خود را انجام دهند آنها را تغییر خواهیم داد هرچند اراده‌ ما بر ثبات است نه تغییر، مگر آنکه عکس آن ثابت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار