ندامتگاه مجهز درپارس‌آباد احداث شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد ایجاد ندامتگاه و زندان مجهز برای این شهرستان بسیار امری اولویت‌دار بوده که باید در برنامه‌های میان مدت اداره کل زندان‌های استان اردبیل قرار داده شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 16 December 2015

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در نشست با مدیرکل زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد جزو مهاجرپذیرترین شهرستان‌ها و دومین شهر پر جمعیت استان و بیشترین فاصله را از مرکز استان داشته و با توجه به این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان به این شهرستان است.

وی افزود: این شهرستان با توجه به اجرای طرح‌های بزرگ کشور در حال تحول و توسعه بزرگی است که به تناسب این پیشرفت و توسعه اراضی زراعی و ایجاد منطقه آزاد و راه‌اندازی فرودگاه و سایر پروژه‌ها رشد جمعیتی احتمالا تا نزدیک یک میلیون نفر خواهد رسید.

احمدی بیان کرد: به همین تناسب آسیب‌های اجتماعی و تخلفات نیز قابل پیش‌بینی است که ضرورت ایجاد ندامتگاه و زندان مجهز برای این شهرستان بسیار امری اولویت‌دار بوده که برای رعایت حال خانواده‌ها بایستی در برنامه‌های میان مدت اداره کل زندان‌های استان دیده شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد:‌ به طور قطع مرزی بودن شهرستان سبب می‌شود که برخی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه نسبت به سایر مناطق بیشتر باشد و این امر لزوم راه‌اندازی ندامتگاه را در شهرستان نمایان می کند.

در این جلسه مدیرکل زندان‌های استان اردبیل نیز با اعلام آمادگی این اداره کل برای همکاری در اجرای اهداف شهرستانی در پارس‌آباد گفت: برای کاستن از میزان آسیب‌های اجتماعی با توجه به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد باید تمامی مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

مراد فتحی مکان یابی برای احداث ندامتگاه در شهرستان پارس‌آباد را با توجه به فاصله از مرکز جزو برنامه‌ها و پیگیری‌های مهم اداره کل زندان‌های استان دانست و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر با جذب اعتبارات مورد نیاز ندامتگاه مورد نظر را در شهرستان احدث کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار