در نامه جانشین رییس ستاد انتخابات استان به فرمانداران طرح شد؛

تاکید بر رعایت اصول قانون مداری در انتخابات

در بخشنامه موصوف بر رعایت قانون مداری، بی طرفی در برگزاری انتخابات و پرهیز از هرگونه ابهام و شائبه از سوی کلیه مجریان و ناظران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید شده است.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 15 December 2015

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و جانشین رییس ستاد انتخابات استان، در نامه ای بخشنامه ضرورت رعایت اصول قانون مداری و انعکاس موارد تخلف به ستاد انتخابات را به فرمانداران شهرستان های استان ابلاغ کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، درقسمتی از این بخشنامه که از سوی معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور صادر و به استان ها ابلاغ شده، آمده است: با عنایت به ماده 60 قانون انتخابات ، هیات های اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ یک از داوطلبان را نخواهند داشت.

همچنین در بخشنامه موصوف بر رعایت قانون مداری، بی طرفی در برگزاری انتخابات و پرهیز از هرگونه ابهام و شائبه از سوی کلیه مجریان و ناظران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عمو رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
صنار بده آش - به همین خیال باش
لا اقل در استان اردبیل با قاطعیت می توان گفت که برای اغلب پستها به وسیله نمایندگان مسئول و مدیر و ... تعیین شده است . پس این افراد به نوعی مدیون آقایان هستند و بر اساس وظیفه شرعی اکنون که استطاعت ادای دین دارند ( تبلیغ و یا حتی تخلف به نفع نماینده مورد نظر )موظف به این امر هستند در غیر این صورت هم دنیا و هم آخرت خود را از دست خواند داد !!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار