فعاليت102سازمان مردم نهاد در استان اصفهان

تابناک: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در حدود 102، NGO در استان اصفهان وجود دارد که در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی عضو گیری می‌کنند و برنامه‌های خوبی ارايه مي‌دهند.
کد خبر: ۱۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدمسعود کریمی با اشاره به راه‌اندازي پورتال اوقات فراغت در اصفهان براي نخستين بار در كشور اظهار كرد: اين پرتال به جوانان و والدين كمك مي‌كند تا براي اوقات فراغت فرزندانشان بهتر برنامه ريزي كنند و برنامه‌‌ها و كلاس‌هاي آموزشي به تفكيك رشته‌هاي مختلف در اين پرتال مشخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه آغاز به كار اين سامانه از فعالیت مراکزی که بدون مجوز در زمینه‌های آموزشی و اوقات فراغت فعالیت می‌کردند جلوگیری كرده است، اظهار کرد: تمام مراكزي كه در اين پرتال معرفي شده‌اند مجوز‌هاي لازم از نهادهاي ذي‌ربط را اخذ كرده‌اند و زير نظر ستاد اوقات فراغت استان اصفهان فعال هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به فعاليت 50 هیئت ورزشی در شهر اصفهان و 680 هیئت ورزشی در استان گفت: باشگاه‌ها، سالن‌‌‌های ورزشی و استخرها خدمات خوبی را در حوزه ورزش به مردم ارائه می‌دهند و در سال 93 با وجود تورم، نرخ بلیط استخرها 20 درصد کاهش يافت.

کریمی با اشاره به پرداختن به موضوعاتي مانند آموزش کسب و کار و طرح گردشگر کارآفرین در اوقات فراغت تصريح كرد: در حدود 102، NGO در استان اصفهان وجود دارد که در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی عضو گیری می‌کنند و برنامه‌های خوبی ارايه مي‌دهند.

وی با بيان اينكه مساجد، کانون‌هاي فرهنگی مساجد و پایگاه‌های بسیج به عنوان رکن اصلی پایگاه‌های اوقات فراغت به شمار مي‌آيند، گفت: در خصوص برنامه ريزي براي اوقات فراغت جاي كاري بسياري وجود دارد و با توجه به تقاضاي جوانان كمبود‌هايي در اين زمينه وجود دارد اما تلاش مي‌شود برنامه‌ها منسجم‌تر شوند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اهميت اختصاص اعتبار و تقويت پايگاه‌هاي ورزشي و طرح‌هاي غني سازي اوقات فراغت گفت: این امر كاهش هزینه‌هاي درمان و مبارزه با مواد مخدر را به دنبال دارد زيرا ورزش يكي از راه‌هاي پیشگیری از آسیب‌هاي اجتماعي است.

کریمی با بیان اینکه اوقات فراغت روی شکل‌گیری شخصیت جوانان تأثیر می‌گذارد، خاطرنشان كرد: پرداختن به اوقات فراغت منجر به ايجاد يك جامعه سالم مي‌شود به همين دليل تمام ارگان‌ها بايد در اين زمينه اهتمام وي‍ژه داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار