عملیات ساخت مرکز درمانی بخش نیر آغاز شد

مراسم کلنگ زنی مرکز درمانی بخش نیر با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت ا... صدوقی(ره) و جمعی از مسئولان استانی و محلی و مردم نیر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 15 March 2015
عملیات ساخت مرکز درمانی بخش نیر آغاز شد
به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشکوییه" در این مراسم با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین(ع) ، "امنیت" و "سلامت" را دو نعمت ارزشمند الهی برشمرد و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای والامقام و رهبری های داعیانه و شجاعانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد برقراری امنیتی پایدار در سراسر میهن عزیز اسلامی هستیم.
فرماندار تفت ادامه داد: اما به لطف سیاستهای مثبت و سازنده دولت تدبیر و امید در بخش درمان و سلامت و تلاش همه دست اندرکاران خدوم این حوزه خطیر، شاهد تحولات چشمگیر در بخش سلامت جامعه هستیم و با اجرای کامل طرح تحول سلامت، وضعیت درمان و سلامت اجتماعی به مراتب ارتقاء خواهد یافت.
وی با اشاره به این که یکی از نیازها و درخواست های مردم شریف نیر، برخورداری از یک مرکز درمانی مجهز و مدرن بود ادامه داد: خوشبختانه پس از یک دوره انتظار، امروز به برکت نوع دوستی و نیکوکاری خیر گرامی سید احمد چناری پور این درخواست به حق مردم نیر محقق می شود و با کلنگ زنی مرکز درمانی نیر امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مرکز درمانی باشیم.
زارع ابراز امیدواری کرد با تلاش های بی وقفه مسئولان بخش بهداشت و درمان استان و مدیریت پرتوان دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت ا... صدوقی(ره) پس از پایان عملیات عمرانی این مرکز درمانی، تجهیزات این مرکز نیز به سرعت اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار