وقتی اصلاح‌طلبان با "صدا" هم صدا نیستند!

کد خبر: ۱۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 07 December 2015
به گزارش تابناک یزد، هفته‌نامه صدا به رغم شدت گرفتن انتقادات اصلاح‌طلبان از لیست منتشر شده توسط این نشریه، از اقدام خود و همچنین "اعتبار" لیست منتشر شده دفاع کرد.

پس از شدت گرفتن انتقادات اصلاح‌طلبان به لیست منتشر شده توسط هفته‌نامه صدا (ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران) با عنوان لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این هفته در شماره امروز خود به این موضوع پرداخته است.

در لیست 50 نفره‌ای که هفته‌نامه صدا منتشر کرده بود، اکثریت حاضرین از عناصر نزدیک به حزب کارگزاران بودند و همین مسئله موجب اعتراض اصلاح‌طلبان شده بود.

هفته‌نامه صدا در شماره این هفته خود با نوعی تاکید بر "معتبر" بودن لیست مذکور نوشته است: "فهرستی که اخیرا به عنوان نامزدهای پیشنهادی اصلاح طلبان برای شهر تهران در رسانه های منتشر شد، فهرست پیشنهادی جمع هایی از اصلاح طلبان بود که در محافل و مجالس اصلاح طلب طرح و بحث بر سر آنها اغاز شده است و در واقع معیارها و ملاک های انتخاب نامزدهای اصلاح‌طلب را نشان می‌د‌هد."این هفته‌نامه تاکید کرده است که "لیست صدا، حاصل گفتگوی برخی از اصلاح طلبان موثر بود که در برخی محافل بیان شده بود."

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار