برگزاری جشنواره برترین‌های پژوهشی استان

قائم مقام دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی جشنواره برترین‌های پژوهشی استان را در این هفته برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 05 December 2015

محمد نریمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اگر منابع اختصاص یافته به پژوهش در دستگاه‌های اجرایی به حوزه پژوهشی و فناوری‌های جدید در محل و جای مناسب خود با رویکرد توسعه این بخش اختصاص یابد قطعا خروجی کار مناسب‌تر، کیفی‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال با محتوا و غنای متفاوت و با مشارکت دستگاه‌ای اجرایی مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزار می‌شود، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه پژوهش و فناوری‌های جدید اقدامات شایسته انجام داده به طوری که از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان، اساتید و نخبگان بهره گرفته و حتی در سطح بین‌المللی نیز شاهد ارائه چنین دستاوردهایی مناسب و ارائه مقالات ISI هستیم که برای دانشگاه یک ظرفیت مناسب محسوب می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مشارکت بیش از 22 دستگاه اجرایی، حضور دانشگاه‌های مختلف استان در بیش از 80 غرفه در این نمایشگاه ظرفیت خوبی است تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را بشناسیم و بر اساس همین شناخت تصمیم‌گیری کنیم.

نریمانی ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی جشنواره برترین‌های پژوهشی استان را نیز سه‌شنبه این هفته برگزار می‌کند و ما با همکاری همه دستگاه‌ها از برترین فعالان حوزه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل خواهیم کرد.

وی ضرورت کاربردی شدن پژوهش را به عنوان یک رویکرد اصلی و اساسی یادآور شد و گفت: در این زمینه تلاش جدی بر این است تا بتوان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی که در این حوزه به وجود آمده بیشتر و بهتر استفاده کرد تا امر پژوهش و تحقیق به صورت کاربردی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار