امام جمعه شبستر درخطبه های نمازجمعه:

دانشگاه محل سیاسی بازی و فتنه گری نیست

امام جمعه شبسترگفت:وجود بی حیایی،بی عفتی و برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه ها قابل قبول نیست و وجود اینها خیانت به مکتب امام حسین(ع) و شهدا می باشد .
کد خبر: ۱۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر  با تقدیر ازبرگزاری پرشور مراسمات محرم و صفر توسط مردم گفت:بعد از اتمام این ماه ها، نباید مکتب انسان ساز امام حسین(ع) را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت پیاده روی عظیم کربلای حسینی  اظهارکرد:علی رغم فعالیت دشمنان ،در این همایش از قومیت ها ، ملیت ها و مذهب های مختلف حضور پرشور داشتند  و با این اجتماع  باشکوه دنیا در مقابل عظمت امام حسین(ع) تسلیم شد.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن هفته وقف افزود:وقف از مسائلی است که مسلمانان باید توجه کنند و این عمل خیر ،حسنه ای جاریه بوده و بهترین پشتوانه برای ترویج مکتب اسلام و قرآن است و مجریان و متولیان وقف باید دقت و توجه کنند که از نظر شرعی ،نیات واقفین عملی شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به  ۱۶ آذر و روز دانشجو افزود:در تاریخ انقلاب اسلامی دانشجویان در مقابله با باطل،کفر،بی دینی و حضور بیگانگان حرکت های بسیاری داشته اند و این از شاخصه های اصلی دانشجویان مسلمان است. و دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه های مختلف مسیر دانشگاه و علم مفید را برای جامعه و دانشگاه ها ترسیم کرده اند و ثابت کرده اند که دانشجویی با فکر و اندیشه اسلامی برای جامعه نیاز است و اکنون دانشجویان باید از نفوذ و حضور دشمن در کشور جلوگیری کنند.

محمدزاده تصریح کرد:وجود بی حیایی،بی عفتی و برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه ها قابل قبول نیست و وجود اینها خیانت به مکتب امام حسین(ع) و شهدا می باشد و مسئولین باید به وظیفه خود در مقابل اسلام درست عمل کنند تا خائن شناخته نشوند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه دانشگاه محل سیاسی بازی  و فتنه گری نیست افزود:دانشگاه محل علم و تربیت است ویکی از راه های نفوذ دشمن در بین جوانان دانشگاه است و ملت نخواهند گذاشت فکر و اندیشه غرب در جامعه حضور یابد.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین دانشگاه ها باید دقت کنند که نباید استادی در دانشگاه حضور یابد که دین اسلام و اهل بیت(ع) را زیر سؤال ببرد و باید مانع حضور چنین افرادی در دانشگاه ها شد./شبسترنیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار