بروکراسی اداری در نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته کرمانشاه برطرف شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بروکراسی اداری برای تسهیل در ایجاد نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته این استان برطرف شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 30 November 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بروکراسی اداری برای تسهیل در ایجاد نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته این استان برطرف شود.

شاهپور قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای نواحی صنعتی مناطق محروم به عنوان مصوبات سفر مقام معظم رهبری اظهار داشت: هم اکنون اجرای این مصوبه با کمبود بودجه و بروکراسی اداری به عنوان مشکل جدی مواجه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به محل تأمین اعتبار ایجاد نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته این استان گفت: برای مصوبه مذکور 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبری برای نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته استان هم چون ثلاث باباجانی، گورسفید، آب باریک صحنه و دالاهو تخصیص یافته است.

قنبری با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در صورت ساخت واحد صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته از مزایایی بهره‌مند می‌شوند، افزود: 50 درصد تخفیف در خرید زمین برای احداث واحد صنعتی در نواحی کمتر توسعه یافته به عنوان مشوق لحاظ شده است.

وی اجرای شبکه توزیع آب و برق و تکمیل راه‌سازی در تمام نواحی مذکور را از جمله اقدامات انجام شده در همه نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته استان کرمانشاه اعلام و عنوان کرد: اتصال نواحی صنعتی دالاهو و آب باریک به شبکه گاز از دیگر اقدامات انجام شده در این نواحی محسوب می‌شود.

قنبری اظهار کرد: تجهیز نواحی صنعتی دالاهو و آب باریک صحنه و گور سفید به سیستم فیبر نوری و شبکه تلفن و احداث و تکمیل سر درب نگهبانی نواحی صنعتی در منطقه آب باریک صحنه و دالاهو از دیگر اقدامات انجام شده در نواحی کمتر توسعه یافته است.

وی کمبود بودجه را یکی از دلایل توقف و یا کند شدن روند اجرایی فعالیت‌ها دانست و افزود: نواحی صنعتی سبب حضور سرمایه‌گذاران می‌شود و سهم به‌سزایی در کاهش نرخ بیکاری دارد و مسئولان مربوطه برای رفع مشکلاتی همچون بروکراسی اداری در ایجاد این نواحی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار