سکوی اول قطب الکترونیکی کشوراز آن پیام نورشد

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان همدان گفت: دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه نخست دوره آموزشی قطب الکترونیکی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 30 November 2015
سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان همدان گفت: دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه نخست دوره آموزشی قطب الکترونیکی کشور را کسب کرد.

به گزارش فارس؛صفی‌الله صفایی از کسب رتبه برتر دانشگاه پیام نور همدان در دوره آموزشی قطب الکترونیکی کشور خبر داد و اظهار کرد: قطب الکترونیکی یک دوره آموزشی برای دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور است که برای این دوره‌‌ها اولویت‌های مختلفی تعریف شده است.

وی تصریح کرد: این اولویت‌ها شامل استفاده از اساتید مجرب و فرهیخته، برنامه‌ریزی و برگزاری منظم کلاس‌ها است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان همدان خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه نخست دوره آموزشی قطب الکترونیکی را به لحاظ کیفیت آموزش حضور در کلاس‌ها، ارائه منظم برنامه کلاسی و استفاده از اساتید مجرب کسب کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌ نور علاوه بر برگزاری کلاس‌هایی حضوری، برخی از کلاس‌ها را نیز به صورت اینترنتی برگزار می‌کند.

صفایی افزود: در این کلاس‌ها استاد به صورت آنلاین و به صورت سیستماتیک در سراسر کشور به دانشجویان مطالب را ارائه و تدریس می‌کند.

وی گفت: این دوره از کلاس‌ها که به صورت مجازی تشکیل می‌شود به نام دوره‌های قطب الکترونیکی و برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار