بسیجیان‌صدکارگاه‌تولیدی‌درقوچان‌راه‌انداختند

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: امروز نزدیک 100 کارگاه تولیدی زودبازده مثل پرورش قارچ، زنبور عسل، شترمرغ، تولید لباس و... توسط بسیجیان در این شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 28 November 2015
علی‌اصغر صوفی در جلسه هم‌اندیشی بسیج اساتید قوچان اظهار کرد: این شهرستان با وجود مجتمع‌های مختلف دانشگاهی کانون علم به شمار می‌آید که باید ارتباط میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان با بسیج افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی مردم و پررنگ کردن نقش آنها در صحنه نظام اسلامی، تصریح کرد: امروز نقش اساتید در سطح دانشگاه‌ها برای مقابله با نفوذ دشمن بسیار حائز اهمیت است و اگر مقام معظم رهبری موضوع نفوذ را مطرح می‌کنند یک اُفق دور دستی را مشاهده کرده که استکبار به دنبال آن است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان عرصه فعالیت بسیج را چهار محور برشمرد و تأکید کرد: فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی، تربیتی با تشکیل حلقه‌های صالحین، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و حفظ آمادگی رزمی و نظامی از جمله این فعالیت‌ها در سطح کشور است.

وی بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی را یکی از وظایف بسیج اساتید دانست و بیان کرد: امروز در حوزه ماهواره و برخورد با آن کار فرهنگی آغاز که چه مقدار دجال‌واره برای خانواده‌ها مضر خواهد بود و در تمام کشور 75 هزار ماهواره با روش اقناع جمع‌آوری شده که 8 درصد میزان استفاده آن کاهش پیدا کرده است.

صوفی تأکید کرد: هر انتخاباتی سبب محکم شدن پایه‌های نظام می‌شود که باید برای بصیرت‌بخشی و حضور حداکثری مردم تبلیغات گسترده‌ای انجام شود تا ضمن حضور در این صحنه حساس انتخاب آگاهانه‌ای توسط مردم بر اساس معیارهای مشخص شده توسط ولایت‌فقیه صورت پذیرد.

وی با اشاره به این مطلب که برای کادرسازی نیروی ولایی و انقلابی برگزاری جلسات، توزیع بولتن‌ها و جزوات در حلقه‌های تربیتی صالحین محور اصلی کار بسیج قرار گرفته است، گفت: امروز بسیجیان با حضور در مناطق محروم و سرکشی از روستاها به دنبال محرومیت‌زدایی و ایجاد کارگاه‌های زودبازده در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان خاطرنشان کرد: امروز نزدیک 100 کارگاه تولیدی زودبازده مثل پرورش قارچ، زنبور عسل، شترمرغ، تولید لباس و... توسط بسیجیان در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بحث نفوذ را توجه ویژه‌ای کنند، خواستار تبیین آن برای دانشجویان شد زیرا دشمن قشر فرهیخته دانشگاهی را به عنوان نوک نفوذ و حمله خود قرار داده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار