رشد 124 درصدی نصب انشعاب گاز در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از رشد 124 درصدی نصب انشعاب گاز از سوی این شرکت در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 25 November 2015

به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح گفت: با توجه به رسالت شرکت گاز استان یزد مبنی بر گازرسانی به نقاط مختلف استان، این شرکت حرکت رو به رشد خود را در راستای توسعه گاز رسانی به روستاها و مناطق کم توسعه با شتاب قابل ملاحضه ای در پیش گرفته است.

وی افزود: در این راستا در سال جاری بیش از 10 هزار علمک گاز در سطح استان نصب شده و موجب بهره مندی حدود 18 هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه میزان شبکه پلی اتیلن اجرا شده در استان را در سال جاری بیش از 360 کیلومتر و میزان شبکه فولادی اجرا شده را 85 کیلومتر عنوان کرد.
فلاح اضافه کرد: بر این اساس میزان شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری با رشد 44 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.
وی در پایان یادآور شد: تاکنون در استان یزد 18 شهر و 182 روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شده که این امر موجب بهره مندی 93 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان ، برنامه گازرسانی به 126روستای دیگر در دست اقدام است و برنامه ریزی این شرکت برای گازرسانی به 17روستای استان با استفاده از روش CNG خواهد بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار