کد خبر: ۱۳۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 24 November 2015

به گزارش تابناک ایلام ،رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به ورود 97 هزار و 687 وسیله نقلیه در دومین روز آذر ماه به محورهای مواصلاتی استان از افزایش 113 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ "محسن ناصری" بااعلام این خبر، اظهار داشت : برابر آمار تردد شمار در دومین روز آذرماه تعداد 97 هزار و 687 خودرو وارد جاده های استان ایلام شده اند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار بدست آمده در همین روز 7هزار و 351 خودرو نیز وارد شهرستان مهران شده است .

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: در حال حاضر تردد در راههای مواصلاتی استان جریان دارد اما ترددها به علت حجم زیاد وسایل نقلیه به شهرستان مهران در مقاطعی با کندی انجام می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با وجود حجم فراوان ترددها خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ گونه حادثه ناگوار رانندگی در جاده های استان ایلام رخ نداده است .

وی با اشاره به کوهستانی بودن اکثر راههای استان و دو طرفه بودن آن ها و عدم جدا سازی از رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی پرهیز نمایند.

سرهنگ "ناصری" گفت: بیشترین تصادفات در محورهای استان ناشی از واژگونی به علت خواب آلودگی است ، لذا می طلبد رانندگان در مسیر ایلام – مهران با وجود پیچ های زیاد کاملا به جلو توجه داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار