ضرورت مستندسازی فعالیت‌های پژوهشی البرز

کد خبر: ۱۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 23 November 2015

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از دستگاه های اجرایی این استان خواست تا فعالیت های پژوهشی خود را مستند سازی کنند .

به گزارش ایرنا،عطااله ربانی روز یکشنبه در نشست با دبیران کمیته های هفته پژوهش و فناوری استان البرز افزود: به لحاظ محتوایی درنمایشگاه هفته پژوهش شاخص ها نسبت به سال گذشته سخت تر و دقیق تر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه دانشگاه ها تنها می توانند، 4 مورد اثر پژوهشی را در حیطه فعالیت خود ارایه کنند.

ربانی گفت: براساس ابلاغیه ستاد مرکزی تمامی فعالیت های کمیته های مختلف ستاد باید به صورت تصویری و مکتوب در قالب یک گزارش تهیه و ارایه شود.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش البرز نیز با اشاره به راه اندازی ستاد خبری ویژه هفته پژوهش، افزود: اهتمام جدی این کمیته جهت انعکاس خبری مر بوط به برنامه ها و اطلاعیه های کمیته های مختلف ستاد پژوهش در این فرصت مغتنم صورت گرفته است .

قباد نعمتی گفت: دبیران کمیته ها باید مواردی که نیاز به اطلاع رسانی دارد را در اولین فرصت در اختیار کمیته اطلاع رسانی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی برای این هفته تهیه شده و با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری بهترین مکان های سطح شهر نیز به صورت رایگان برای نصب این پوسترها اختصاص پیدا کرده است.

دبیر کل ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز نیز گفت: درنخستین روز هفته پژوهش و فناوری (14 آذر) آیین افتتاحیه و معرفی نمایشگاه در دانشگاه پردیس کشاورزی منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

علی سلاجقه افزود: یکی دیگر از برنامه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی و صنایع استان و جشنواره فن بازار در محل نمایشگاه های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است .

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 14 الی 18 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار