پژوهش مهمترین راهکار پیشرفت است

کد خبر: ۱۳۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 22 November 2015


رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: پژوهش و تحقیق مهمترین راهکار توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عطاالله ربانی ظهر امروز در نشست با دبیران کمیته‌های هفته پژوهش و فناوری استان البرز اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هر کشوری در سایه تحقیق و پژوهش محقق می‌شود لذا لازم است تا بسترها و امکانات لازم برای تحقیق و پژوهش بیشتر برای محققان فراهم شود.

وی ادامه داد: استان البرز دارای مراکز علمی و دانشگاهی بسیاری است که می‌توانیم با استفاده از این مراکز و فراهم کردن بسترهای لازم رای تحقیق پژوهش از این مراکز برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان البر در ادامه سخنان خود به برگزاری نمایشگاه پژوهش و معرفی دستاوردهای تحقیقاتی استان البرز اشاره کرد و افزود: لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در استان البرز نیز فعالیت‌های پژوهشی خود را مستندسازی کرده و به این نمایشگاه ارائه دهند.

ربانی خاطرنشان کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های مختلف دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود را معرفی کنند.

به گفته وی بر اساس ابلاغیه ستاد مرکزی تمامی فعالیت‌های کمیته‌های مختلف ستاد باید به صورت تصویری و مکتوب در قالب یک گزارش تهیه و ارائه شود.

در ادامه این نشست دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش البرز نیز طی سخنانی با تأکید بر اهتمام رسانه‌ها به منظور پوشش کامل خبری از این نمایشگاه گفت: در این راستا و برای انعکاس بهتر اخبار این نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم اندیشیده شده است.

قباد نعمتی افزود: در این راستا پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی برای این هفته تهیه شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری در بهترین مکان‌های سطح شهر نصب می‌شود.

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری14 آذر در دانشگاه پردیس کشاورزی منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار