تصویب برجام حفظ زحمات داانشمندان هسته ای بود

مدیرکل اطلاعات استان همدان گفت: در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 21 November 2015

مدیرکل اطلاعات استان همدان گفت: در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.

به گزارش فارس، مدیرکل اطلاعات استان  در شورای اداری شهرستان بهار اظهار کرد: با تصویب برجام، زحمات چندین ساله دانشمندان هسته‎ای در جمهوری اسلامی برای بهره‎گیری از این فناوری به نتیجه رسید.

وی مهمترین دستاورد برجام را پذیرفته شدن ایران به عنوان کشور منطقی و اهل خرد از سوی دنیا دانست و گفت: امروز در آستانه اجرای برجام، دغدغه‎های مقام معظم رهبری ناظر بر رفتار دشمن است، چراکه در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.

مدیرکل اطلاعات استان همدان در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید مطابق منویات رهبری، به توانمندی‎های داخلی، درآمدها و فرصت‏‎ها توجه کنیم تا با تکیه بر آن به پیشرفت برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در فروشگاه‎های شهر لالجین به عنوان قطب سفال، به جای فروش صنایع دستی سفال، به محصولات چینی بها داده شده است، آن را نقض اقتصاد مقاومتی و اهانت به تولیدکنندگان داخلی دانست.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به داخل کشور با جنگ نرم افزود: ما باید هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمن بایستیم.

وی شرایط منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: شرایط بسیار حساسی بر منطقه حاکم است و دشمن به خوبی می‌داند جمهوری اسلامی نقش برجسته‎ای در تحولات این منطقه ایفا می‎کند.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه مسئولان نظام در راستای رفع مشکلات و کمبودها تلاش کنند، به اهمیت حراست‏‎ها اشاره کرد و گفت: حراست‎ها در ادارات نقش بسیار مهمی ایفا می‎کنند و با یادآوری ضعف‌ها و کمبودها، مدیران را در خدمت به مردم یاری‎ می‎رسانند.

در پایان با تقدیر از زحمات مجتبی کتیرایی رئیس اداره اطلاعات شهرستان بهار، محسن ایزدی را به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان بهار معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار