رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خطاب به فرمانداران:

مسائل امنیتی و رفتار کاندیداهای احتمالی را قبل از انتخابات رصد کنید

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع برخی تحرکات از سوی دشمنان نظام در آستانه انتخابات، مسایل امنیتی باید به دقت و به طور مستمر رصد شده و مراقبت‌های لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 18 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی به منظور اتخاذ هماهنگی‌های لازم بین کمیته‌های این ستاد و بررسی میزان آمادگی مجریان انتخابات و همچنین تصمیم‌گیری در خصوص مسایل و مشکلات موجود در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکیل جلسه داد.

رییس ستاد انتخابات استان در این جلسه با یادآوری هدف اصلی این ستاد مبنی بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، بر جدیت و تلاش فرمانداران استان در راستای افزایش شور انتخاباتی و شناسایی و رفع موانع این مهم تاکید کرد.

سعید شبستری همچنین دقت در انتخاب معتمدان هیات‌های اجرایی را خواستار شد و گفت: معتمدان از میان کسانی انتخاب شوند که امانت‌دار، قانون‌مند و معتقد به حق‌الناس باشند.

وی، همدلی، هماهنگی و تعامل فرمانداران و بخشداران با هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها را ضروری دانست و گفت: تمام تلاش ما این است که مردم در کمال امنیت و آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع برخی تحرکات از سوی دشمنان نظام در آستانه انتخابات، مسایل امنیتی باید به دقت و به طور مستمر رصد شده و مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس، اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود که برخی افراد بنرهایی را در سطح شهرها و روستاهای استان نصب می‌کنند که هیچ توجیهی ندارد و لازم است که فرمانداران نسبت به این موضوع حساس باشند.

شبستری همچنین از عملکرد برخی از نهادهای حمایتی و بانک‌ها در ارایه تسهیلات به مردم انتقاد کرد و گفت: برخی از این نهادها برای ارایه تسهیلات، مترصد سفارش نمایندگان هستند که این کار خلاف قانون و ظلم در حق مردم است و فرمانداران باید به صورت جدی با افراد متخلف برخورد کنند.

وی همچنین در سخنان خود بر مستندسازی فعالیت‌های ستاد انتخابات استان و ستادهای شهرستانی، استمرار آموزش مجریان انتخابات، پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز ستادهای انتخابات در موقع مناسب و رفع اشکالات و ابهامات مجریان انتخابات تاکید کرد.

در این نشست مسوولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان و فرمانداران اسکو، آذرشهر و بناب گزارشی از عملکرد خود ارایه کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
پس تنور انتخابات را داغ میکنند کم کم.
جعفریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
ماشالله کاندید احتمالی اونفدر زیاده که فکر کنم همه تحت نظریم از امروز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
آره منم موافقم میترسم برم از بقالی سر کوچه شیر بخرم آخه میکن اونم کاندید میخواد بشه واسه مجلس.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار