بابک پورپناهی:

کتابخانه سیار شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نخستین کتابخانه سیار شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 14 November 2015

بابک پورپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نخستین کتابخانه سیار شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: این کتابخانه که در قالب یک دستگاه اتوبوس مجهز به فضای کتابخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا در مکان‌هایی که امکان دسترسی به کتابخانه برای هموطنانمان فراهم نیست آنها بتوانند از این کتابخانه سیار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این کتابخانه که خدمات سیاری را در مسیر اهداف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهد برای اولین‌ بار و به همت شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود، گفت: باید تلاشی جدی و موثری را انجام داد تا این امر به صورت شایسته و مناسب اتفاق بیفتد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: در کنار افتتاح این کتابخانه سیار که فردا همزمان با هفته کتابخوانی اتفاق می‌افتد، قرار است دو نمایشگاه کتاب نیز در فرهنگسرای فجر و انقلاب راه‌اندازی شود.

پورپناهی تصریح کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج این فرهنگ ارزشمند سعی می‌کنیم تا در راستای تقویت و توانمندی این موضوع مسابقه کتابخوانی را برای کلیه کارکنان شهرداری برگزار کنیم که به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: هدف و مقصد نهایی ما از این فعالیت‌های فرهنگی در راستای سفارش شهردار اردبیل در تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است چراکه این امور قطعا مقدم بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری است که نتایج مثبتی را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ما در حد مسئولیت فرهنگی خود سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در این حوزه انجام دادیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک توان مضاعف در حرکت‌های مثبت و سازنده را در ایجاد تغییر در نگرش‌ها و افکار جامعه نسبت به فعالیت‌های فرهنگی شاهد و ناظر باشیم.

پورپناهی فعالیت‌های فرهنگی را زینت شایستگی شهرداری در همراهی با افکار و اندیشه‌های سازنده مردم در ایجاد تحول جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی توصیف کرد و گفت: همه این فعالیت‌ها قطعا راهکاری مناسب برای پیشبرد بهتر امور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار