پلمب 13 آرایشگاه متخلف در استان البرز

کد خبر: ۱۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 10 November 2015

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز از تداوم اجرای طرحی با هدف برخورد قاطع با آرایشگاه‌های زنانه در این استان خبر داد و گفت: 13 آرایشگاه متخلف پلمب شدند.

محمد مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: گزارش‌های فراوانی در خصوص انجام تخلفاتی در آرایشگاه‌های زنانه به ما می‌رسید و مردم به صورت مکرر درخواست داشتند تا نظارت جدی بر این صنف داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا طرح ضربتی با هدف بازدید سرزده از آرایشگاه‌های زنانه استان البرز در دستور کار قرار گرفت که در این طرح ماموران خانم تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و واحد نظارت بر اصناف و اماکن و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز حضور دارند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در همان بازدیدهای نخست، تخلفاتی مشاهده و ثبت شد که به هیچ عنوان نمی‌توان از کنار آنها به سادگی عبور کرد.

مختاری گفت: تخلفاتی چون قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای، عدم رعایت بهداشت، رعایت نکردن موازین اخلاقی و اسلامی و بالاخره انجام فعالیت‌هایی که نیاز به تخصص پزشکی داشته در آرایشگاه‌های زنانه مشاهده شد.

وی افزود: یکی از مهمترین تخلفاتی که مشاهده و ثبت شد، در رابطه با انجام اموری است که نیاز به تخصص پزشکی دارد که متاسفانه این کارها به وسیله افراد فاقد صلاحیت و به صورت غیربهداشتی در برخی از واحدها انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تاکید کرد: انجام اموری چون پاک‌کردن جوش‌های صورت و بدن، الکترولیز، لیزردرمانی، ترمیم ابرو، کاشت مو و غیره به هیچ عنوان نباید در محیط‌های غیر بهداشتی و توسط افراد فاقد صلاحیت انجام شود که متاسفانه مشاهده شد که برخی از آرایشگاه‌های زنانه چنین کارهایی را انجام می‌دهند.

مختاری افزود: به همین دلیل طرح ضربتی بازدید سرزده از آرایشگاه‌های زنانه البرز با قدرت اجرا و تاکید داریم که این طرح تا رفع بخش مهمی از مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخوردی هم با متخلفان صورت گرفته است، گفت: برخوردها قاطع و قانونی بود و تا به امروز 13 آرایشگاه زنانه به طور کامل پلمب و پرونده آنها به مراجع قانونی ارجاع شده است.

مختاری در پایان گفت: در میان آرایشگاه‌های زنانه 3 واحد تجهیزات پزشکی میکرودرم و لیزردرمانی کشف شد که فعالیت این واحدها به دلیل نداشتن صلاحیت به طور کامل تعطیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار