تشکیل دبیرخانه اوقات فراغت دانش‌آموزان البرز

کد خبر: ۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴ 10 March 2015
استاندار البرز گفت: به زودی دبیرخانه اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر نظر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تشکیل خواهد شد.
به گزارش فارس سید حمید طهایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین مباحث و مقوله‌هایی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
وی با اشاره به اینکه نباید برنامه‌ریزی‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را به روزهای پایانی سال تحصیلی بیندازیم افزود: از هم اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعیین این مهم از سوی مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط اندیشیده شود.
استاندار البرز استفاده از نظرات و پیشنهادات افراد را در این مسیر مهم خواند و گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های این کشور هستند لذا باید برنامه‌های تربیتی و پرورشی مناسبی را برای آنان در نظر گرفت.
طهایی با اعلام اینکه حضور این قشر در کلاس‌های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنان یکی از مهم‌ترین راهکارهای اساسی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی است ادامه داد: اگر از روش‌های درست برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان استفاده شود می‌توانیم نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی و خطراتی احتمالی که گرداگرد آنان است دور سازیم.
وی یکی از برنامه‌های مهم این شورا را برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: عملیاتی شدن این برنامه‌ها در دستور کار سال آتی شورای برنامه‌ریزی استان در سال آینده قرار دارد.
این مسئول یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای تحقق اهداف مورد نظر را تشکیل دبیرخانه اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر نظر معاونت سیاسی استانداری عنوان کرد و اعلام کرد: اعضا برای برنامه‌ریزی در حوزه اوقات فراغت دانش‌آموزان باید به تعریف مشترکی برسند.
طهایی با تأکید بر ضرورت استفاده از نهایت ظرفیت دستگاه‌ها در این حوزه افزود: به زودی دبیرخانه اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر نظر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تشکیل خواهد شد و انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار