جذب 115 پزشک عمومی و متخصص در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو استان‌های برتر در اجرای طرح تحول نظام سلامت است که به عنوان اولویت دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 07 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه رضایت مردم با انجام خدمات بهداشتی و درمانی افزایش یافته است ما سعی کردیم در همه مناطق استان تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی را برقرار کنیم.

وی با اشاره به وجود یک دستگاه آمبولانس و تعداد مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی در شهر هیر، گفت: آمبولانس و دیگر تجهیزات در سه راهی هیر آماده ارائه خدمات به هموطنان است و گزارشی غیر از این خلاف واقع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در ارزیابی اخیر وزارت بهداشت و درمان استان اردبیل جزو استان‌های برتر در اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است، ادامه داد: در ارزیابی وزارت کشور نیز استان اردبیل در بخش‌های ارائه کیفی خدمات و پاسخگویی به مردم در بین بیمارستان‌های دولتی کشور با 25 درصد امتیاز بیشتر از میانگین کشوری استانی شاخص و ممتاز است.

پورفرضی از جذب 115 نفر پزشک متخصص و عمومی به استان خبر داد و عنوان کرد: این کار در راستای بهبود شرایط اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام شده است.

این مسئول افزود: از این 115 نفر 70 پزشک متخصص و مابقی نیز پزشک عمومی هستند که جذب مراکز بیمارستانی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: با مهیا شدن تمامی امکانات در حوزه بهداشت و درمان امیدواریم رضایتمندی مردم که در حال حاضر در طرح تحول نظام سلامت بیش از 85 درصد است ارتقاء یافته و سرعت بیشتری بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار