فعالیت امدادگران اسدآبادی درتعطیلات نوروز

سرپرست هلال احمر اسدآباد از فعالیت 30 امدادگر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: 15 نفر به صورت پشتیبان در صورت نیاز به کار گرفته می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱ 11 March 2015

سرپرست هلال احمر اسدآباد از فعالیت 30 امدادگر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: 15 نفر به صورت پشتیبان در صورت نیاز به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش فارس؛ احسان کاویانی از برگزاری سه دوره بازآموزی  تخصصی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها شامل امداد و نجات و پیش‌بیمارستانی است.

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها 40 نفر از امدادگران و داوطلبان شرکت دارند، افزود: در طول ایام تعطیلات نوروزی 70 نفر داوطلب آماده به کار هستند.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه امسال 100 نفر برادر و 102 نفر خواهر دوره‌های تخصصی و مقدماتی امداد و نجات و پیش‌بیمارستانی و اسکان اضطراری را طی کردند، افزود: در حال حاضر 6 نفر مربی، داوطلبان را آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات ایام نوروز دو پایگاه فعال در ورودی و خروجی شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک پایگاه در ورودی شهر در پارک شهید مدنی و یک پایگاه در خروجی در پارک آزادگان به صورت پست ثابت فعال است.

کاویانی افزود: در هر یک از این پایگاه‌ها چهار نفر حضور دارند که به صورت شیفتی طرح راهنمای مسافران نوروزی را اجرا می‌دهند.

وی از فعالیت 30 امدادگر در طی ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: 15 نفر به صورت پشتیبان در صورت نیاز به کار گرفته می‌شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد از توزیع 3 هزار راهنما و نقشه بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در پایگاه‌های راهنمای مسافران دو ایستگاه سلامت و خیمه نماز نیز برقرار می‌شود.

وی یادآور شد: یک دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات پزشکی و امدادی به صورت پشتیبان و در صورت نیاز در شهرستان اسدآباد وجود دارد.

کاویانی از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات برای دهیاران خبر داد و گفت: دهیاران تا پایان سال‌ جاری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های امدادی برای دهیاران به صورت مقدماتی است، افزود: طی سال آینده آموزش تخصصی نیز به آنان ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار