تامین آب آشامیدنی روستاهای خاتم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از ساخت مجتمع تأمین آب آشامیدنی بختیاری - شهریاری در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹ 04 November 2015

به گزارش تابناک یزد،«محمدرضا حاتمی» افزود: ساخت این مجتمع روستایی از سال 90 و با هدف تأمین و توزیع عادلانه آب در 8 روستا با تعداد 1151‌خانوار و جمعیتی معادل 4801 نفر آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 61‌درصدی این مجتمع گفت: تاکنون برای ساخت این مجتمع 5360 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به 31 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار نیاز است. این مسئول با پیش‌بینی بهره‌برداری از این مجتمع در سال آینده، گفت: از لحاظ فنی با ساخت این مجتمع و بازسازی تأسیسات قدیمی و فرسوده آن، شاهد بهبود آبرسانی از لحاظ کمی و کیفی خواهیم بود. حاتمی‌گفت: همچنین حجم ذخیره آب افزایش می‌یابد و باعث بالارفتن حجم انتقال آب می‌شود.

به گفته وی، از لحاظ اقتصادی با حذف تأسیسات فرسوده، شاهد کاهش هدررفت آب خواهیم بود و جذب سرمایه با به وجود آمدن شرایط بهتر در منطقه به صورت بهتری انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تاکید کرد: مهاجرت به شهرها با ایجاد شغل پایدار و رفع کمبود آب آشامیدنی، کاهش یافته و زمینه توسعه صنعتی منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش همشهری،وی ادامه داد: ساخت این مجتمع از لحاظ زیست محیطی نیز شرایط پایدار و سالم را برای ساکنان دائمی به وجود می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار