صدا و سیمای فارس در زمینه ترافیک اطلاع رسانی کند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:وی خواستار فعالیت و توجه جدی‌تر صدا‌و‌سیما در زمینه اطلاع‌رسانی ترافیک شد و ادامه داد: ترافیک هر روزه میلیون‌ها ساعت از وقت شهروندان را تلف کرده و به طور مستقیم بر اعصاب و روان مردم اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 10 March 2015

به گزلرش تابناک فارس؛ علی راستگو بعد‌از‌ظهر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در بحث اجرای طرح ترافیک با وجود نصب تابلو و تجهیزات لازم به سبب عدم هماهنگی با دیگر نهادها کار بر زمین ماند و موجب بی‌اعتمادی مردم به شورا و شهرداری شد؛ از این رو خواستار آن هستیم که این بار با برنامه‌ریزی دقیق‌تری مطالعات طرح ترافیک شیراز را در دستور کار قرار دهند.

وی خواستار فعالیت و توجه جدی‌تر صدا‌و‌سیما در زمینه اطلاع‌رسانی ترافیک شد و ادامه داد: ترافیک هر روزه میلیون‌ها ساعت از وقت شهروندان را تلف کرده و به طور مستقیم بر اعصاب و روان مردم اثر می‌گذارد.

راستگو خاطرنشان کرد: توجه به شهروندان و مسافران باید در ایام نوروز ویژه باشد؛ از این رو تمام عوامل مرتبط با ترافیک اعم از پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی و ... باید به صورت شورایی و همدلانه عمل کنند تا در سایه اتحاد و همدلی شاهد یکپارچگی در کنترل ترافیک شهر باشیم.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای فضا را ساماندهی کرد که مسافران در این ایام کمتر از خودروی شخصی استفاده کرده و تردد و سفرهای غیرضروری به حداقل برسد.

این عضو شورا ادامه داد: لازم است که در ایام نوروز تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به عنوان ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی تجهیز شده و تمیز و دارای مبلمان مناسب باشند.

در این جلسه حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدائق نیز مواردی را در مورد عوامل موفقیت یک جامعه برشمرد و گفت: اسلام تاکید زیادی بر نظم کرده است و حتی احکام الهی را می‌توان جلوه‌ای از نظم الهی دانست.

وی افزود: آنچه که امروز در منطقه شاهد هستیم به دلیل اسلام بدون ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار