برگزاری مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان در اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل از برگزاری مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان با برنامه‌ریزی اتحادیه پستی جهانی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 01 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عبداللهی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه بزرگ نامه‌نگاری ویژه نوجوانان در اردبیل از برگزاری مسابقه نامه‌نگاری توسط اتحادیه پستی جهانی UPU خبر داد.

وی در مورد برگزاری مسابقه نامه‌نگاری از سوی اتحادیه پستی جهانی در سال‌جاری اظهار کرد: با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، هر ساله مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان در سطح بین‌المللی با انتخاب موضوعی خاص توسط اتحادیه پستی جهانی برگزار می‌شود و موضوع مسابقه سال 2016 این رقابت «نامه‌ای به خودتان در سن 45 سالگی» تعیین شده است.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

عبداللهی گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقه نامه‌نگاری باید مواردی را رعایت کنند که شامل درج آدرس گیرنده و فرستنده و امضای پایانی، نامه نوشته شده باید حداکثر دارای 800 کلمه باشد، یک نسخه از نامه خود را به همراه یک قطعه عکس دیجیتال در فرمت JPEG با کیفیت 300dpi min به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، بعد از بزرگراه مدرس، شماره 267، کد پستی 17111-15146 ساختمان مرکزی شرکت پست، طبقه سوم، دفتر روابط‌عمومی ارسال کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری 2016 اتحادیه پستی جهانی را 20 بهمن ماه عنوان کرد و افزود: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از میان نامه‌های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌کند و داوطلبان شرکت در مسابقه نامه‌نگاری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.post.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار