طی یک سال اخیر 50 واحد صنعتی راکد استان فعال شده‌اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعال شدن 50 واحد صنعتی غیرفعال استان طی یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 01 November 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعال شدن 50 واحد صنعتی غیرفعال استان طی یک سال اخیر خبر داد.

مهندس رضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، فعال کردن واحدهای راکد استان را یکی از مهمترین اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و تاکید کرد: این واحدها سرمایه‌هایی هستند که بدون استفاده باقی مانده‌اند و باید به چرخه تولید باز گردند.

وی ادامه داد: در همین راستا کارگروه رفع موانع تولید استان هر هفته جلسات منظمی را با حضور دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها برگزار می‌کند تا بتوانیم از این طریق مشکلات واحدها را حل کنیم.

به گفته این مسئول، با پیگیری‌هایی که انجام شده طی یک سال اخیر 50 واحد تولیدی استان دوباره فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تعداد کل واحدهای غیرفعال استان را حدود 200 واحد اعلام کرد که تلاش برای آغاز به فعالیت سایر واحدها نیز همچنان در دستور کار است.

رحیمی استفاده از کالاهای تولید داخل را یکی از راه‌های حمایت از صنایع استان و بازگرداندن واحدهای غیرفعال به چرخه تولید دانست و از مردم خواست استفاده از این کالاها را در دستور کار داشته باشند و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز رضایت مردم را با افزایش کیفیت و متعادل کردن قیمت جلب کنند.

وی با اشاره به بسته خروج از رکودی که دولت تعریف کرده نیز ابراز امیدواری کرد این بسته به کمک صنایع راکد و غیرفعال استان بیاید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه از سرمایه‌گذاری بیش از 23 میلیارد تومانی در حوزه صنعت استان طی نیمه نخست امسال خبر داد که در قالب 25 پروانه بهره‌برداری صورت گرفته ‌است.
 
به گفته این مسئول با احتساب این تعداد، هم اکنون در استان 937 پروانه بهره‌برداری صنعتی داریم که بیش از 33 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارند.a
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار