مردم تشنه و بی تفاوتی برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس

کد خبر: ۱۱۸۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ 18 September 2024

تابناک ایلام عباس رستمی ::بنابر بر منابع خیلی موثق کمسیون اصل نود مجلس در سال ۱۴۰۱ به علت مسائل محیط زیستی و محدویت اعتباری و...... کمیته ای برای امکان سنجی مجدد و تجدید نظر در ایجاد برخی از سدهای کشور انتخاب می کند .


از طریق معاونت منابع آب وزارت نیرو با امور آب استانها در خصوص اهمیت و ضرورت احداث سدها بخصوص سد چناره شهرستان چرداول پاسخ دهند ، در کمال تعجب و ناباوری به هر دلیلی پیگیری و پاسخی در خصوص سد چناره  و جواب استعلام داده نمی‌شود .

در نهایت در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آقای جوان بخت معاونت امور آب وزیر محترم نیرو  به علت عدم پاسخ استعلام  از طریق امور آب استان و عدم پیگیری لازم از طریق مسوولان ذی ربط با  کمسیون اصل نود مکاتبه ای صورت مي دهد که ایجاد سد چناره ضرورت اقتصادی و....ندارد .

کمسیون اصل نود هم اکنون در حال جمع بندی و ارسال آن به مراکز تصمیم گیری نظیر سازمان برنامه و بودجه و..مي باشد قرار است این گزارش ظرف چند روز آینده ارسال شود .

گرچه نامه ای در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ به عنوان نوشداروی بعد از مرگ سهراب از طرف امور آب استان ارسال شده است و بر ضرورت ایجاد سد چناره تاکید شده است ولی سوال اینجاست:

۱_ در حالی که مردمان شهرستان چرداول بخصوص شباب ، بیجنوند، آسمان آباد، کارزان، ایوان و ایلام با تنش آبی شدید مواجه هستند چرا به آن کم توجهی صورت می‌گیرد ؟

۲_ آیا مسئولان محترم امور آب استان از تنش های آبی مناطق ذکر شده بی اطلاع هستند که جواب استعلام نداده‌ اند و پیگیری لازم به وجود نیاورده‌اند؟

۳_ چرا نمایندگان  محترم دور گذشته و فعلی مجلس که بعضا با نطق‌های عوام پسند گوش مردم کر کرده اند در امر مهم پیگیری نکرده اند؟

حال با توجه به وقت اندک از کلیه افراد موثر و مرتبط با نمایندگان مجلس و مسئولان استان و کشوری درخواست دارم با توجه به ضیق وقت( حداکثر ده روز ) ضرورت بسیار اهمیت این سد چناره به کمیته بررسی سدها در کمسیون اصل نود مذاکره لازم صورت گیرد تا تجدید نظر شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار