نام اسماعیل هنیئه در تاریخ جاودان خواهد شد

استاندار چهارمحال وبختیاری با ارسال پیامی اعلام کرد: اسرائیل در گورستان تاریخ دفن می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ 31 July 2024

نام اسماعیل هنیئه در تاریخ جاودان خواهد شد

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری در پی شهادت اسماعیل هنیئه پیامی صادر کرد؛ متن این پیام در زیر آمده است.
بسم رب الشهداء و الصدیقینمِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مجاهد نستوه آقای دکتر اسماعیل هنیه ملت ایران و تمام آزادگان جهان را داغدار کرد. عروج مجاهدان راه حق جز با شهادت نیست و این پاداش بزرگی است که خداوند به عاشقان خود می‌دهد. نام سترگ اسماعیل هنیه در تاریخ جادوان می‌ماند و این رژیم صهیونیستی است که با این اقدامات وحشیانه و ضدبشری خود در گورستان تاریخ دفن خواهد شد. این هجوم گستاخانه و تعدی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک مقدس ایران اسلامی و ترور رهبر سیاسی جنبش حماس به عنوان یک مهمان خارجی قطعا پیامد‌های سهمگین و ویرانگری برای این رژیم جنایتکار خواهد داشت. آتش خشم پیروان آرمان فلسطین بزودی این گرگ درنده را به زیر خواهد کشید و دیر نیست که پایان عمر نکبت بارش را نظاره گر باشیم. به امید آن روز و آزادی قدس شریف.

نام اسماعیل هنیئه در تاریخ جاودان خواهد شد
غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار