حضور در انتخابات مهم‌ترین مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت : حضور مردم در انتخابات در واقع یکی از مهم‌ترین مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی است و همه باید در راستای انجام این فریضه پای کار باشند.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 05 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمود حاتمی  بیان داشت : محرم، ماه پیروزی خون و شمشیر است و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، محرم و صفر است که اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشته است.

وی اظهار کرد:   هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه محرم آغاز می‌شود که فرصت مناسبی در راستای تبیین درست و ترویج این فریضه بزرگ الهی است.

حجت الاسلام محمود حاتمی  ادامه داد : انتخابات به عنوان مظهر و نماد مردم‌سالاری دینی نیز مقوم حکومت اسلامی در راستای نشر ارزش‌های دینی است.

وی افزود :  تبلیغات محیطی در سطح مرکز استان و شهر‌های تابعه، همکاری و حمایت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی از فضاسازی مناسب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گردهمایی مبلغان و مبلغات مذهبی در استان، گردهمایی گروه‌های مطالبه گر و مداحان قبل از ایام محرم از جمله برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر استان است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار