محرومیت کرج در زیرساخت‌های فرهنگی

کد خبر: ۱۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳ 08 March 2015

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به وجود ضعف‌های فرهنگی در کرج گفت: کرج نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

به گزارش فارس، بهنام محمودی ظهر امروز در جلسه بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری کرج، ضمن تأکید بر بازسازی و بهسازی زمین چمن طبیعی مهرشهر اظهار کرد: تغییر زمین چمن طبیعی این منطقه به زمین چمن مصنوعی می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی بیشتر به مردم و کاهش مصرف آب باشد.

وی ادامه داد: در این راستا اعتبارات لازم برای ایت تغییر در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه زمین مذکور زیرساخت‌های تغییر به زمین مصنوعی را دارا است،‌ افزود: با تخصیص بودجه مورد نیاز این زمین می‌تواند به زمین چمن مصنوعی تبدیل شود.

محمودی با اشاره به وضعیت نامطلوب این چمن افزود: در حال حاضر زمین چمن مهرشهر وضعیت نامطلوبی دارد و جهت رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه و مناسب از آن و با سیاستگذاری‌های مدیریت شهری تبدیل این زمین به چمن مصنوعی تصمیمی ماندگار خواهد بود.

به گفته این مسئول زمین چمن مذکور با اعتبار 100 میلیون ریال به تصویب شورای شهر رسیده است که به زودی اجرای این طرح آغاز می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج نیز رفع مشکلات زمین چمن اهری را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: این زمین چمن نیز موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است و لازم است تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات این زمین به زودی مرتفع شود.

حسام عباسی افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و توسعه خدمات رسانی‌ها به این مناطق باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان باشد تا با یکسان سازی خدمات در تمامی مناطق این کلانشه بتوانیم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار