فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : آیندگان می‌دانند و می‌فهمند که این رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و این عصاره فضائل ملت بدون هیاهو و بدون تخریب کسی و پاسخ دادن به جنجال‌های افراد در فضای مجازی که وی را تخریب می کردند با دیپلماسی فعال دولت در کشورهای منطقه ارتباط با کشورهای منطقه برقرار کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 21 May 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی در مراسم عزاداری مردم دهلران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان بیان کرد : مردم به خوبی می‌دانند با شروع بکار دولت سیزدهم واکسن وارد کشور شد و خدمت بزرگی به مردم صورت گرفت.

وی افزود : رئیس جمهوردرعمل یار و یاور محرومان بود و شبانه روز بصورت میدانی بدنبال گره گشایی از مشکلات مردم بود.

صادقی ادامه داد : به سرانجام رسیدن ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران که قرار بود در سفر آتی شهید رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، مورد بهره‌برداری قرار گیرد وعده داده بود در این سفر با مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور دهلران دیدار کند اما حضور وی برای خدمات‌رسانی در سایر نقاط کشور باعث شد که به فیض شهادت نائل آید.

فرماندار ویژه دهلران  با اشاره به تزریق ۱۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت به سد «میمه» و پیشرفت ۷۵ درصدی آن تصریح کرد: این سد سال‌ها بلاتکلیف بود و در این دولت مورد عنایت ویژه قرار گرفت، چون نگاه و توجه شهید آیت‌الله رئیسی به مناطق محروم بود و تا پایان سال بهره‌برداری می شود

وی گفت : دولت شهید رئیسی اهل تبلیغات و شعاردادن و شلوغ‌کاری نبود، ولی با درایت و در اوج پیگیری‌ها و سفرها به مناطق محروم پروژه‌هایی بهره‌برداری و به پروژه‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف بودند تزریق اعتبار شد تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

فرماندار ویژه دهلران  با اشاره به سامانه گرمسیری که سال‌ها رها شده بود و مردم منتظر رسیدن آب به اراضی خود بودند، افزود: ولی در این دولت این پروژه احیا و تا شهرستان مهران تکمیل شده است و در آینده نزدیک به دهلران خواهد رسید و تا سد دویرج ادامه دارد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار