مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کاروان‌ سلامت به بیش از ۲۰۰ نفر در منطقه کم برخوردار بانبرز ایلام به مناسبت دهه کرامت خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 21 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی‌مقدم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، بیان داشت: کاروان سلامت به بیش از ۲۰۰ نفر در منطقه کم برخوردار بانبرز ایلام به مناسبت دهه کرامت خدمات ارائه می‌دهند.

در این کاروان سلامت خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی، بشردوستانه و آموزشی به صورت رایگان به مردم در منطقه کم برخوردار بانبرز شهر ایلام ارائه شد.

وی افزود: در این کاروان سلامت علاوه بر انجام تست قند و فشار خون، پزشک عمومی، پیراپزشک، ماما، کارشناس تغذیه و روانشناس مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: تیم‌های سحر با برپایی فضای دوستدار کودک و اجرای بازی‌های بومی محلی، موجی از شادی و نشاط را در بین کودکان به وجود آوردند.

محمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این کاروان‌های سلامت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: طرح کاروان‌های سلامت از سوی جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار و محروم استان اجرا می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار