مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ؛
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت : از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون در استان ۴۸ واحد تعطیل و غیر فعال در حوزه صنعت و معدن احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 17 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمد رحیمی بیان کرد : 649 فقره جواز تاسیس و ۱۲۰ فقره پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی در دولت سیزدهم در این استان صادر شده است.

وی مطرح کرد: صدور مجوزات مذکور، زمینه اشتغال ۱۷۸۰ نفر را به صورت مستقیم و قطعی فراهم کرده است.

وی ارائه مشوقهای سرمایه گذاری های صنعتی در مناطق کمتر برخوردار را بسیار مهم دانست تاکید  کرد:تعداد ۴۹۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ هزار نفر اشتغال در استان ایلام وجود دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت : ۵۱۳ فقره جواز تاسیس در دست اجرا با سرمایه مورد نیاز ۷۷۰ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار نفر در دست اجرا است که در صورت رسیدن به مرحله تولید می توان شاهد شکوفایی صنعتی در استان باشیم.

محمدرحیمی ادامه داد : در استان ایلام از نظر معادن و گروه کانی های غیر فلزی ظرفیت های خوبی وجود دارد و به تبع آن صنایع معدنی مانند سیمان، گچ، آجر، سایر مصالح ساختمانی استان از کیفیت و رقابت پذیری بالایی برخوردار هستند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار