سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: حامیان طرح اکرام در سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه‌های درمانی، فرهنگی، کمک‌های موردی، جهیزیه، مسکن و لوازم ضروری زندگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، حسین بریمانی ورندی گفت: حامیان طرح اکرام در سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه‌های درمانی، فرهنگی، کمک‌های موردی، جهیزیه، مسکن و لوازم ضروری زندگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

 

کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام به ایتام نیازمند سوادکوه شمالی در سال ۱۴۰۲  

وی با اشاره به اینکه در سوادکوه شمالی در حال حاضر ۱۷۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت می‌باشند افزود: بیش از ۲۰۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان سوادکوه شمالی مشارکت دارند و کمک‌های خود را به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی تصریح کرد: طرح اکرام در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیاز و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد.

بریمانی ورندی خاطرنشان کرد: در سوادکوه شمالی ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار