امام جمعه لیکک: حقیقتاً برخی از مدیریت‌ها حال خوب مردم را از آن‌ها می‌گیرد در فاجعه صندوق سرمایه‌گذاری مردم متضرر شدند دچار خسارت شدند مسئولان قوام و تکیه‌گاه مردم هستند نباید این مردم این همه متحمل سختی و رنج شوند .
کد خبر: ۱۱۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۰ 11 May 2024

نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: انسان در اثر گناه از عنایات اهل بیت محروم می‌شود ز چشم امام زمان می‌افتد تلاش بکنیم در این ماه ذی‌القعده با استفاده از اعمال و و عبادات این ماه امام رضایی شویم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: یکی از اصلی‌ترین مصائب ضد فرهنگی در جریان حج ممانعت از تبدیل خروش جمعی مسلمانان در مکه مکرمه و مدینه منوره به یک حرکت جمعی در برابر جریان ظلم و شرک و کفر الحاد است در حالی که روح حاکم بر حج برائت از مشرکین و مستکبرین عالم است بیش از ۷ ماه است ماشین کشتار و نسل کشی کودک کشی صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها متوقف نشده است مسئولیت ما مسلمانان را سنگین می‌کند امروز مصداق کامل مشرکان و ملحدان و شیطان مجسم رژیم خبیث صهیونیستی و آمریکا و حامیان او هستند.

وی عنوان کرد: قطع روابط اقتصادی ترکیه با رژیم صهیونیستی و کلمبیا با این رژیم خبیث یک گام مهم ر تحریم صهیونیست هاست.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به روز دختر گفت: روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها است که این بانو بهشت آفرین است و هر کس به او معرفت داشته باشد و به زیارتش برود بهشتی خواهد بود این روز در نظام جمهوری اسلامی روز دختر نامگذاری شده بدانیم دختران مایه برکت هستند و بشارت هستند باقیات الصالحات هستند بهترین فرزندان انسان دختران او هستند و حقیقتاً دختران حسناتند و امان نامه از آتش جهنم برای پدر و عامل بهشتی شدن پدر هست دختر در خانه توجه و محبت پدر را می‌خواهد و بایستی در در خانه مورد تکریم و احترام اهل خانه باشد و نیاز‌های روحی و روانی او بایستی در خانه تامین شود پدران در برابر دختران مسئولیت سنگینی به عهده دارند رسول خدا حتی بعد از ازدواج دخترش هر روز به خانه فاطمه اطهر می‌رفتند در حق دختران ظلم نکنیم از مواهب و ارث محرومشان نکنیم ین‌ها فرشته و مقدسند و عامل برکت و رحمت و مغفرت الهی هستند دختران باید به حضرت فاطمه اطهر حضرت زینب کبری و حضرت فاطمه معصومه اقتدا کنند و این شخصیت‌های عظیم را الگوی خودشان قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: از منظر مولا علی مردم ستون دین هستند و این ستون حرمت و قداست دارد و شرف مسئولان به خدمت به این مردم است در در دنیای دیجیتال و الکترونیک که تلفن همراه و ثابت به اینترنت جز سبد اصلی زندگی مردم شده است وقت مردم آموزش مردم کسب و کار مردم زندگی مردم با این فضا عجین شده است.

صلواتی افزود: وقتی در یک شهرستان با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر تلفن همراه ثابت و اینترنت و شبکه‌های ارتباطی مکرر قطع می‌شوند بازار تعطیل و خرید و فروش مردم مختل و ادارات و نهاد‌ها در استراحت تمامی مشاغل مردم تضرر می‌شوند در صورت اتفاق ناگوار مثل تصادف یا بیماری هم دچار خسارت می‌شوند این‌ها ظلم در حق مردم است.

وی بیان کرد: این بی‌حرمتی به مردم است این تزیح حقوق مردم است این قطعی‌های مکرر و چندین ساعته در اوج کار و فعالیت این سهل انگاری و بی‌توجهی و مصداق اتم و اکمل تعزیه حقوق عام است یکی هم باید پاسخگو باشد لابد از مردم عذر خواهی بکنید این بی‌حرمتی‌ها بی احترامی‌ها حق این مردم نیست این مردمداری هم نیست این بر خلاف شعار این دولت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی بیان کرد: از نظر بنده شورای تامین در حکم امامزاده هستند و احترام و حرمت دارند، اما حقیقتاً متعجبم از اعضای شورای تامین شهرستان که اجازه میدهید این چنین به این مردم بی حرمتی شود این مردم سرمایه این نظام و انقلاب هستند نگذارید یک عده‌ای سرمایه سوزی کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه ما خودمان روی گنج خوابیده‌ایم، اما محروم هستیم منابع حیاتی این شهرستان عنی آب و برق و گاز و خطوط تلفن و همراه و سایر زیرساخت‌ها این شهرستان در رهن بهبهان هستند و انتظار این مردم این است که مدعی العموم ورود کند ابعاد این موضوع را بررسی کنند و چاره اندیشی کند یک اصل این است که نهاد‌های خدمت رسان باید هماهنگ باشند.

صلواتی عنوان داشت: کسانی که با سهل انگاری با بی‌توجهی بدون هماهنگی این چنین مردم را عصبانی می‌کنند حقوقشان را تضیع می‌کنند آرامش و آسایش را از آن‌ها سلب می‌کنند یه کسی باید از این مردم دفاع بکند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: به صراحت می‌گویم مسئولین همین شهرستان کار‌های بزرگی انجام دادند خدمات خوبی انجام گرفت آسفالت و بهسازی بعضی از جاده‌های ارتباطی شهری و روستایی و تلاش و پیگیری و جلسه برای ایجاد پالایشگاه و تسریع در روند آبرسانی از سد کوثر و رفع موانع گرفتن حق آلایندگی و نصب المان‌های شهری و آسفالت معابر شهری و روستایی و ایجاد دو شهرداری در این شهرستان امنیت و آرامش عمومی که حاکم است وحدت و همدلی و همصدایی شورای تامین و پروازی نبودن قریب اتفاق مدیران این‌ها از تلاش‌های مسئولان ، شهرستان است.

صلواتی بیان کرد:، اما حقیقتاً برخی از مدیریت‌ها حال خوب مردم را از آن‌ها می‌گیرد در فاجعه صندوق سرمایه‌گذاری مردم متضرر شدند دچار خسارت شدند مسئولان قوام و تکیه‌گاه مردم هستند نباید این مردم این همه متحمل سختی و رنج شوند هرچند خودشان هم کم مقصر نیستند با بی‌توجهی و بدون دقت و بدون بررسی و بدون شناخت سرمایه خودشان را بر باد دادند آنان هم قانع نمی‌شوند بنده نمی‌خواهم نبش قبر کنم و نمک بر زخم مردم بپاشم، اما می‌خوام بگویم حال بعضی از مردم این شهرستان خوب نیست.

وی افزود: مسئولی که نتواند معاش مردم را تامین کند معاد مردم را هم ازشان می‌گیرد الان هم نباید از صحبت‌های بنده مصداق سازی شود یک عده‌ای فوراً هشتگ بزنن فلانی باید برود فلانی باید عزل شود تقصیر فلانی است.

صلواتی اضافه کرد: بنده مثال شهرستان را ببینم این وضعیت حاصل چندین سال است در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی آسیب‌های فراوانی وجود دارد بنده پروژه‌های بیش از ۱۰ ساله این شهرستان را می‌بینم و فریاد می‌زنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: بنده منت کشی و التماس و قربون صدقه رفتن جهاد کشاورزی را از پیمانکار سد ایلی آباد می‌بینم که مدت هاست مردم منتظرند افتتاح شود، اما ظاهرا باید برای پیمانکارش فرش قرمز پهن کنند تا کار کند هر وقت نماینده محترم، ولی فقیه در استان از وضعیت سد ایلی آباد از بند سوال می‌کنند حقیقتاً خجالت می‌کشم اگر پروژه‌ای پول دارد اعتبار دارد لی القاعده پیمانکار هم باید آورده‌ای داشته باشد و نباید کار رها شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده وضعیت فرهنگ عمومی و رانندگی وضعیت ترافیک مسیر خروجی شهر به سمت قبرستان در روز‌های پایان هفته و مراسمات عمومی را می‌بینم و اهمیت ندادن به محله مسکن مهر را می‌بینم و تمام حرف بنده این است که اگر مسئولیت‌ها بر اساس ضوابط و تعهد و تخصص دلسوزی و توانمندی‌ها باشد و افراد شایسته و صالح حاکم شوند جامعه هم صالح می‌شود مردم هم حق شناس می‌شوند مردم رشد می‌کنند اون وقت جامعه طاهر می‌شود.

صلواتی در پایان با اشاره به اجلاسیه شهدای بهمئی گفت: از حضور پرشور و شعور و حماسی مردم شریف و غیور در اجلاسیه شهیدان شهرستان بهمئی تشکر و قدردانی می‌کنم احسن بر شما مردم و حقیقتاً شما مردم وفاداری هستید از تک تک شما سپاسگزاری می‌کنم البته ما تجربه ادواره شهدای ایل بهمئی را داشتیم تشییع باشکوه شهیدان خوب را داشتیم و از همه کسانی که برای این اجلاسیه زحمت کشیدند از مسئولان شهرمان از عزیزانمان در سپاه ناحیه شهرستان بهمئی که حقاً زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم و آن‌ها حقیقتاً شایسته تقدیر و تحسین هستند انشاالله مسئولان استانی و کشوری به نحو شایسته‌ای از این خادمان شهدا تجلیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار