معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان با ۵۵ میلی‌متر بارندگی، دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 07 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی پناهی اظهار کرد: طی امروز سه شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده و بیشتر در بخش غربی استان همچون شهر‌های بانه، مریوان و سروآباد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فردا نیز در شهر‌های مریوان و سقز وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست، افزود: طی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه وضعیت هوای استان پایدار است، اما در صبح روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افت دمای هوا خواهیم بود، به‌گونه‌ای که در ارتفاعات مرکزی، شمالی و شرقی استان به محدوده یخبندان نزدیک می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان، اعلام کرد که روستای سلین با ۵۵ میلی‌متر و شهر سروآباد با ۴۸ میلی‌متر در رده‌های دوم و چهارم پربارش‌ترین نقاط کشور در شبانه‌روز گذشته قرار گرفتند.

وی افزود: شهر‌های بیجار نیز ۳۳.۵ میلی‌متر، بانه ۳۳، مریوان ۳۲، سقز ۳۰، سنندج ۲۵، دیواندره ۲۴، کامیاران ۲۱، دهگلان ۱۹ و قروه ۱۱ میلی‌متر بارش را در شبانه‌روز گذشته داشتند.

پناهی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوای روزانه افزایشی بوده و به‌طور میانگین انتظار داریم حدود شش تا هفت درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار