ظرفیت‌ بالای استان البرز برای صادرات

کد خبر: ۱۱۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 20 October 2015

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی کرج گفت: البرز ظرفیت‌هایی بالایی در توسعه صادرات دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شادروز رفیعی ظهر امروز در دومین نشست کمیسیون بازرگانی اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های ما برای توسعه و پیشرفت اقتصادی در این استان توسعه صادرات کالا است.

وی ادامه داد: با توجه به این که استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی در این زمینه دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

این مسئول افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر حمایت از شرکت‌های صادراتی در استان است.

رفیعی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های در دست انجام برای توسعه صادرات استان البرز اشاره کرد و افزود: ایجاد تشکل‌های تخصصی در این زمینه صادرات یکی از سیاست‌های ما برای توسعه صادرات است.

وی استفاده از تجربیات استان‌های موفق در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: تعامل با فعالان اقتصادی و تقویت شرکت‌های صادراتی و توجه به رفع مشکلات آنان می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: البته دولت نیز در این زمینه می‌تواند کمک کند لذا دولت باید برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام هیئت‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند تا خروجی بهتری در این خصوص صورت گیرد.

رفیعی با اعلام اینکه درخواست کشورها برای سرمایه‌گذاری و ارتباط تجاری با ایران بسیار زیاد است افزود: داشتن نگاه کارشناسی شده و فراهم کردن بسترهای لازم از مهمترین نیازهای ما در زمینه توسعه صادرات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار