افتتاح کانال‌های تبلیغات انتخاباتی در استان کرمان

۹ کانال تبلیغات انتخاباتی در 9 حوزه انتخابیه استان کرمان برای معرفی کاندیدا‌ها افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 24 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، استاندار کرمان در آیین افتتاح ۹ شبکه تبلیغاتی اظهار داشت: تنها کشور دنیا که اصل نظام را بعد از انقلاب به انتخاب گذاشته کشور ایران است و برای انتخاب خبرگان قانون اساسی و بازنگری آن نیز رأی‌گیری شده و برای شورا‌های اسلامی و مجلس نیز مردم نظر دادند و مفهوم انتخابات نتن‌ها در کشور ما بلکه در دنیا شناخته شده است.

محمدمهدی فداکار افزود: در تمام حوزه‌های انتخابی استان بدلیل تنوع حضور کاندیدا‌ها رقابت جدی داریم و ما هم حداکثر ظرفیت را برای مشارکت بیشتر به‌کار می‌گیریم و از رأی مردم با جدیت پاسداری می‌کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم گفت: در قانون جدید انتخابات از بستر رسانه‌ای برای تبلیغات کاندیدا‌ها فراهم شده و صدا و سیما خود را موظف کرد که برای پیشبرد چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات در کل کشور ۲۰۰ کانال انتخاباتی راه‌اندازی کند تا کاندیدا‌ها تبلیغات خود را انجام دهند.

علیرمضانی افزود: قرار است در این کانال‌ها کاندیدا‌ها ۱۰ نفر از طرفداران خود را از نیرو‌های مشهور جامعه برای تبلیغ ۲۰ دقیقه‌ای در این شبکه‌ها دعوت کنند.

به گزارش فارس: نام کانال‌های انتخاباتی در ۹ حوزه انتخاباتی استان کرمان عبارت از: کرمان (کریمان) رفسنجان (طلای سبز) شهربابک (میمند) بافت (ابر) جیرفت (سبزواران) بم (نخل) کهنوج (شش گنج) سیرجان (سمنگان) زرند (زراوند)

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار