از پرونده های واقعی دادگستری فیلم بسازید

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس خواستار آن شد که هنرمندان و فیلم‌نامه‌نویسان در تولید آثار هنری از پرونده‌های واقعی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 18 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس: اسماعیل اکبری در نشست هم‌اندیشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس با هنرمندان و فیلمنامه‌نویسان شاخص استان بر استفاده هنرمندان از پرونده های مستند و واقعی در تولید آثار هنری تأکید کرد و افزود: هنرمندان از اثرگذارترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند و با تولید آثار هنری مرتبط با آسیب‌های اجتماعی می‌توانند در پیشگیری از وقوع جرم نقش ایفا کنند.

وی ادامه داد: همکاری‌های لازم بین دادگستری و سایر نهادها و سازمان‌ها به منظور کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی بیش از گذشته شده است.

اکبری اضافه کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس در دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های حوزه هنر و استفاده از فعالیت‌های هنری هنرمندان و فیلمنامه‌نویسان استان داشته است.

وی همچنین بر لزوم توجه هر چه بیشتر به آثار فاخر هنری  تأکید و بیان کرد: جایگاه هنر در جامعه باید شایسته‌تر از جایگاه فعلی آن باشد چرا که گاهی تأثیر هنر و فعالیت‌های هنری بر مخاطب بیش از سخنرانی و کتاب است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس سپس ابراز داشت: خوب است که هنرمندان ارزشمند و خلاق استان فارس مانند گذشته در فعالیت‌‌های هنری که به موضوع پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند پیشگام باشند و از پرونده‌های واقعی در تولید آثار فاخر هنری و فیلمنامه‌ها استفاده کنند.

قاضی اکبری در پایان به استانی شدن برخی طرح‌های مشاوره خانواده و طلاق اشاره کرد و گفت: جرائم و آسیب‌های اجتماعی زندگی همه افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس با استفاده از برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در جامعه برای کاهش و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار