هشدار معاون سیاسی استاندار به احزاب و مداحان؛

عزاداری‌ها سیاسی نشود!

تابناک تهران - معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با توصیه نسبت به اینکه از فرصت تاریخی محرم برای تجلیل از مقام امام حسین(ع) و شهدای کربلا استفاده شود گفت: هیات‌های مذهبی و مداحان نگذارند رقابت‌های سیاسی بین احزاب و گروه‌ها به فضای عزاداری‌ها کشیده شود تا در باورهای مذهبی مردم تزلزل ایجاد نشود.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 17 October 2015
سیدشهاب الدین چاوشی افزود: نفس حضور مردم در انتخابات از مولفه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در صورت اطلاع ستاد انتخابات استان از تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی این تخلف به شورای نگهبان ارجاع داده می شود تصریح کرد: به همه نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس توصیه می کنیم قانون تبلیغات انتخابات را مطالعه و مراعات کنند تا چنانچه نامزدی آن ها قطعی شد در این ارتباط نقطه ضعف قابل پیگیری نداشته باشند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: به طور حتم به تخلفات کسانی که خلاف قانون انتخابات فعالیت های پیش از موعد داشته باشند در هیات های اجرایی و نظارت رسیدگی خواهد شد.

چاوشی ابراز امیدواری کرد همه کسانی که خود را شایسته نامزدی مهمترین مراکز تصمیم گیری و قانونگذاری در کشور می دانند التزام خود را در پایبندی به قانون نشان دهند و این معیار خوبی برای ارزیابی قانونمداری آنها در افکار عمومی است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه هرگونه شایعه پراکنی و نسبت های ناروا به کاندیداهای رقیب توسط هیات های اجرایی و نظارت رصد می شود خاطرنشان کرد: نامزدهای نمایندگی مجلس همه این موارد را رعایت کنند تا در مرحله رسیدگی به شکایات برای نهایی شدن نتیجه انتخابات دچار مشکل نشوند.

چاوشی تاکید کرد: افراد برای اثبات شایسته بودن تنها توانایی های خود را مطرح کنند و برای اثبات خود به تخریب دیگران اقدام نکنند.

وی با اشاره به تلاش وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کلانشهرها تصریح کرد: بیشتر تخلفاتی که در انتخابات رخ می دهد در مرحله شمارش آراست و با برگزاری الکترونیک انتخابات، بسیاری از این تخلفات احتمالی که به طور معمول غیر عمدی هستند از بین می برد.

چاوشی ابراز امیدواری کرد با برگزاری الکترونیکی انتخابات موارد مورد اشکال رفع شود به شرط آنکه زیرساخت های فنی به خصوص از سوی شرکت مخابرات برای برقراری سیستم به شکل آنلاین فراهم شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار