پیش‌بینی بارش خفیف باران طی دو روز آینده در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش خفیف و پراکنده باران طی دو روز آینده در سطح استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 08 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، مجید کوهی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری توأم با هوای خنک بوده و پدیده غالب وزش باد خزری گاهی با سرعت تند خواهد بود.

وی افزود: ضمن اینکه از عصر امروز با گذر سامانه ناپایدار جوی از منطقه، علاوه بر ابری و مه آلود شدن آسمان، در مناطقی از استان به ویژه در مناطق شمالی و نوار شرقی بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در بعدازظهر و عصر فردا نیز علاوه بر وزش باد خزری در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

کوهی ادامه داد: از عصر یکشنبه تا صبح سه شنبه با تقویت سامانه بارشی ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش قابل ملاحظه باران در سطح استان به ویژه در نوار شرقی و نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت توصیه‌های مطرح شده در هشدار هواشناسی شماره ۴۳ سطح زرد تاکید می‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روز‌های آینده لحاظ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار