اقدام‌پژوهی محور تقویت آموزش است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح اقدام‌پژوهی که با محوریت ارتقا توان تدریس و انتقال مفاهیم از سوی معلمان و دبیران در حال اجراست، زمینه توانمندی بیشتر را در حوزه آموزشی و انتقال مفاهیم فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهداد عبداللهی عصر امروز در کارگاه آموزشی تعالی مدیریت مدرسه در اردبیل اظهار کرد: ما معتقدیم هر اتفاقی که در نظام آموزش و پرورش بیفتد باید با محوریت کلاس درس و معلم به نتیجه رسیده و زمینه ایجاد تحول فراهم آید.

وی تصریح کرد: ‌ما در قالب تعالی مدیریت مدرسه به دنبال ارائه آموزش‌های تکمیلی به مجریان برنامه تعالی مدیریت مدرسه و تحکیم دانش و نگرش آنها در مورد مبانی علمی و نظری برنامه و همچنین ایجاد وحدت رویه در نحوه تدوین برنامه عمل هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: این کارگاه آموزشی با حضور 250 نفر از مدیران، کارشناسان و معاونان آموزشی در سه گروه مجزا در محل‌های سالن جلسه خانه معلم، تالار پذیرایی خانه معلم و کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد تا ظرفیت‌ها و بسترسازی‌های مناسب در این حوزه به انجام برسد.

عبداللهی برنامه تعالی مدیریت مدرسه را به عنوان چارچوب کلیه فعالیت‌ها و اقدامات مدرسه تعریف کرد و افزود: این برنامه مانند برنامه‌هایی که تاکنون اجرا شده صرفاً به دنبال تحقق یک هدف در یک دوره نیست.

وی بیان کرد: این برنامه در واقع شامل همه طرح‌ها و اقدامات اجرایی مدرسه است و به عبارت بهتر موجب سر و سامان یافتن امور مدرسه می‌شود.

عبداللهی مدیران هنرستان‌ها را به همکاری با مسئولان تربیت بدنی و سلامت نواحی و مناطق دعوت کرد و نسبت به فعال‌سازی بیش از پیش شورای دبیران در این هنرستان‌ها پیشنهادهایی را ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در جهت استفاده بهینه از اماکن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش باید تفاهمنامه همکاری بین معاونت آموزش متوسطه و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل به امضا برسد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: بدون شک برگزاری مسابقات ورزشی بین هنرستان‌ها سبب معرفی و شناسایی دانش‌آموزان توانمند می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار