توسعه امکانات شهری کرج بر اساس نیاز مناطق

کد خبر: ۱۱۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 12 October 2015

شهردار کرج گفت: امکانات شهری و خدمات رسانی‌ها بر اساس نیازهای مناطق مختلف کرج توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری کرج اظهار داشت: توجه به کمبودها و ضعف‌ها در نقاط مختلف یکی از مهمترین وظایف مدیران در شهرداری‌ها است که باید به صورت دقیق و اصولی پیگیری شود.

وی ادامه داد: مدیران در شهرداری‌های مختلف کلانشهر کرج باید امکانات شهری را بر اساس نیازهای مناطق توسعه دهند و با این کار در رفع کمبودها تلاش دو چندانی داشته باشند.

ترکاشوند با تأکید بر اینکه توزیع عادلانه خدمات و برقراری عدالت یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد خاطرنشان کرد: محور برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری کرج رسیدن به شهری ایده‌آل، متعادل و عدالت محور باید باشد.

شهردار کرج ارائه خدمات مطلوب در عرصه‌های مختلف شهری اعم از اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، ساختاری، اقتصاد شهری و... را برای رسیدن به شهری استاندارد و مطلوب مهم ارزیابی کرد و گفت: برای ایجاد شهری متعادل و عدالت محور علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مدیریت شهری به همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه‌های خدمت رسان شهری نیاز است.

وی در ادامه سخنان خود از افتتاح سه تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس، حصارک و مکمل شهید سلطانی در کرج خبر داد و افزود: افتتاح سه تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس، حصارک و مکمل شهید سلطانی با اعتباری افزون بر ده‌ها میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

ترکاشود بیان داشت: توسعه خدمات عمرانی در کلانشهر کرج یکی از مهمترین برنامه‌های ما است لذا برای کاهش مشکلات و توسعه خدمات و گسترش شهر برنامه‌های بسیاری را در نظر داریم که با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار