خبر های کمیته امداد امام خمینی استان

طی شش ماهه اول سال جاری واحد وام این نهاد بیش از 2میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت نموده است
کد خبر: ۱۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 10 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای کمک به مددجویان مناطق محروم برخی اقدامات حمایتی را انجام می دهد:
پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت : طی شش ماهه اول سال جاری واحد وام این نهاد بیش از 2میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت نموده است.
 قباد قربانی تصریح کرد: کمیته امداد به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانواده ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی و خودکفایی در تمامی زمینه ها اقدام می کند.
وی اظهار داشت: وامهای قرض الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری های مالی و کمک هزینه های تحصیل به واجدین شرایط پرداخت می شود.
قربانی تصریح کرد: در همین راستا در شش ماهه اول سال جاری بیش از دو میلیارد و 250 میلیون ریال به خانواده هایی که مشکلات درمانی و ساختمانی و یامشکل پرداخت شهریه برای دانشجودارند، پرداخت شد.
وی افزود: این تسهیلات قرض الحسنه به 213خانوار دارای مشکلات به صورت فوری پرداخت شد.
قربانی با بیان اینکه سیاست کلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد، گفت: در راستای رسیدن به این هدف به همه خانواده های مددجوی واجد شرایط با توجه به توانایی و ظرفیت منطقه تسهیلات خودکفایی و قرض الحسنه اعطاء خواهد شد.
دیدار مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی با رئیس بانک ملی برای تسریع در امر خدمت رسانی به مددجویان
 حیدر خداپرست در راستای تعامل هر چه بیشتر در جهت رفع مشکلات نیازمندان از طریق تسهیل در پرداخت وام های اشتغالزایی، با رئیس بانک ملی دیدار و گفتگو کرد.
وی از حسن همکاری بانک ملی طی سالهای گذشته و همچنین سال جدید در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک مربوطه که به چرخه کار و تولید می انجامد و علاوه بر رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان موجب کاهش بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی می شود نیز تقدیر نموده و خواستار ادامه همکاری دو طرف گردید.
خداپرست تصریح کرد: تعداد 64فقره از وامهای تصویبی اشتغال تحت عنوان وام قرض الحسنه بانکی به مبلغ 6میلیارد و 400میلیون ریال به 64 نفر ازمددجویان حائز شرایط این نهاد با توجه به تعامل و همکاری که بین بانک ملی و این نهاد بوجود آمده تا آخر آبان ماه امسال به حساب ایشان واریز می گردد.
احسان جاوریان رئیس بانک ملی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد در زمینه رفع مشکلات نیازمندان، نسبت به تسهیل شرایط ضمانت و تسریع در امر پرداخت وام های اشتغال قول مساعد داد.
در این جلسه مقرر گردید که یک نیرویی از طریق کمیته امداد جهت سهولت در روند کار تشکیل پرونده مددجویان و استعلام ایشان در بانک حضور مداوم داشته باشد و کميته امداد نيز همکاري لازم را جهت وصول اقساط معوقه وام گيرندگان سنوات گذشته بعمل آورد.
همچنین برای پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف 100میلیون ریال با یک ضامن معتبر با تعهد نامه ثبتی، جهت تسهیل شرایط وتسریع در امر پرداخت وام مددجویان، تأکید شد.

بهره مندي 75 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بویراحمد از تسهیلات بانکی
مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بويراحمد از پرداخت تسهیلات بانکی به 75 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.
 هادي ولايتي گفت :کميته امداد باارائه خدمات و برنامه های مختلف منشا خير برکت براي مستمندان و نيازمندان جامعه می باشد.
وی با بیان اینکه بیشتر برنامه های کمیته امداد بر مبنای مشارکت مردم و خیرین و مسئولین می باشد، به همراهي بانکها در امر گره گشايي از مشکلات خانوادهاي تحت حمايت اشاره کرد و افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری بانکهای عامل، 75 نفر از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند.
ولایتی میزان تسهیلات پرداخت شده بهمددجویان را هشت میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال به خانواده های مددجو پرداخت شده است.
وی به طرح‌های اشتغالزایی مددجویان اشاره کرد و افزود: توانمندسازی افراد تحت پوشش از طریق ارائه آموزش، پرداخت وام و … انجام می‌شود و هر ساله تعداد زیادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار