گنجیان سرمربی صبای قم شد

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 09 October 2015
به گزارش تابناک قم، در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور‏ باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بدون تغییر در کادر فنی تیم امید صبا، بار دیگر حسین گنجیان را به عنوان سرمربی تیم امید صبای قم معرفی کرد.

با مشخص شدن سرمربی امیدهای صبای قم، دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید صبا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مشخص شدند تا نماینده فوتبال استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی رده سنی امید کشور با قدرت به مصاف حریفان خود برود.

بدین‌ترتیب تیم فوتبال امید صبای قم به منظور حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور با حضور حسین گنجیان به عنوان سرمربی، رضا گلباشی و مسعود راشکی به عنوان مربی، الله‌وردی محمدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به مصاف حریفان می‌رود، ضمن اینکه وحید نائینی به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت خواهد کرد.

تیم فوتبال امید صبای قم فصل گذشته با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر این رده سنی را کسب کرده است و از هفته آینده در تلاش برای کسب عنوانی شایسته برابر رقبای لیگ برتر خود به میدان می‌رود.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای نماینده قم در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که در اسفند ماه سال گذشته تیم امید صبا موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شد.

همچنین تیم فوتبال امید صبای قم با کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، برای دومین بار جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌‌های کشور را از آن خود کرد.

نخستین‌بار حدود چهار سال قبل بود که تیم فوتبال امید صبا در ورزشگاه تختی قم میزبان مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور بود و بالاتر از تمام رقبای خود موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور شد و برای نخستین بار در آن سال به لیگ برتر راه پیدا کرد.

اما این تیم به دلیل برخوردار نبودن از تجربه کافی تنها دو سال در لیگ برتر باقی ماند با کسب نتایج ضعیف در سال دوم، به لیگ دسته اول سقوط کرد تا اینکه در دومین سال حضور در لیگ دسته اول بار دیگر موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای سال جاری شد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه صبای قم به تیم امید به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان صبا نگاه می‌کنند و از این تیم با هدف کسب مجوز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حمایت خوبی داشتند تا تیم به این موفقیت دست پیدا کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار