شرکت 60 هزار البرزی در مسابقات قرآنی

کد خبر: ۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 26 January 2015
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان البرز از حضور بیش از60 هزار نفر در سی و هفتمین دوره از مسابقه های قرآنی این استان خبر داد.
 به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین 'محمد صالحی' درآیین پایانی سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآنی که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، استقبال نوجوانان و جوانان این استان از رقابت های قرآنی ارزشمند و امید بخش توصیف کرد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقه های قرآنی در سطح استان بیان داشت: نشست های متعددی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها بخصوص با آموزش و پرورش برگزارشد.
صالحی یادآور شد: همکاری بیشتر ادارات آموزش و پرورش با اوقاف و امور خیریه استان نقش اساسی در افزایش تعداد شرکت کنندگان در مسابقه های قرآنی دارد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان البرز با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی امسال نسبت به سال گذشته، خاطر نشان کرد: نفرات اول تمام رشته ها به مسابقات کشوری قرآن در تبریز و برترین های اذان به بوشهر اعزام می شوند.
حجت الاسلام صالحی از میزبانی پرچم و خادمین حضرت معصومه (س) از بعدازظهر پنجشنبه هفته آینده به مدت سه روز در استان البرز خبر داد.
سی و هفتمین دور از مسابقه های قرآنی استان البرز دررشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآنی و نوزدهمین دوره مسابقات اذان ، تواشیح ، ابتهال ، فراز خوانی ، همخوانی و دعاخوانی برگزار شد.
درآیین پایانی این مسابقه ها، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز حضور داشتند که از برترین های رشته های مختلف قرآنی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار